Hei godtfolk! Booket i fjor en 2-for-1 business med Lufthansa til Barcelona i mai. Turen var booket som en gave til min far, da jeg hadde planlagt at vi skulle på en "kultur og fotballtur", med mye god mat, drikke og litt lounge hopping. Grunnet Covid-19 har denne nå blitt kansellert. Jeg var i kontakt med Lufthansa tidligere og de ga meg en del alternativ, men jeg ønsker helst å kunne gjennomføre en tur med min far. Så følgende alternativ ser jeg for meg er mest realistisk: Booke om til en annen dato uten kostnad i samme klasse Reisen må skje innen 31.04.2021 Mulighet til å endre destinasjonen på reisen Original rute er: OSL - FRA - BCN BCN - FRA - OSL Ser for meg å gjennomføre turen i Q1 neste år, eller i slutten av april. Jeg tenkte først bare å utsette reisen til april, men lurte på om det kunne være noen andre ruter som ville være interessant (og innenfor restriksjonene til ombooking for Lufthansa). Så hvis dere har noen tips over routinger/destinasjoner som kan være kule og kan passe oss her, så mottas de gjerne .
Hva med Sevilla? En flott vårdestinasjon for både fotball og kultur Personlig hadde jeg flydd via München om det er et alternativ. Inspirasjon: https://www.timeout.com/seville/things-to-do/essential-seville