Mange på forum som er eller skal ut å reise. Undertegnede skal bare sitte på. Her går det i en gammel Toyota, altså sånn som hjem som skal ta oss og venner hjem til Pattaya der den bor til vanlig. Halvparten av parret som feirer her ned var manager i bankfilialer på KohChang og i Pattaya før i tiden. Då vi skal til Pattaya og treffe hele venninnegjengen, og det har vel flere solbrente norske menn sagt før…… Nyt dagen så skal jeg nyte frokost og få litt sol før avreise nordover.
Ps : de sinnsykt kule poseringene er et resultat av å forsøke å lære litt mer om fotografering. instagramen er nå full av sånn poserer du videoer. sukk. uansett: frokost og morgenbad ferdig. Og det er spansk øvelser på Duolingo ved poolen på programmet
Morn fra Bangkok. Hodet bærer litt preg av en fuktig tur med @rookietrader i går kveld, men det går fint. Det var kanskje ikke et sjakktrekk å havne på en fortauskafe på vei til hotellet etter at vi gikk hver vår vei, målet var jo egentlig å gå og legge seg. Skal sykle av meg bakrusen Ha en fin dag dere
Riktig god morgen til alle! Ser ut til at halve forumet er i asia nå, så da får jeg og min samboer gjøre det samme. Får ta en liten vintertur til PNH og BKK for å hilse på venner, familie og kjente.
God morgen #2 fra Bangkok. Her ble det frokost hjemme i kåken før en satt seg på bussen inn hit til Central world. Her nytes en Ice mokka fra Amazon. Så blir det en liten runde for handling av mat på Big C rett over gaten her etterfulgt av fotmarsj hjem hvor noe indretjeneste må gjøres. Ha en glitrende flott onsdag
God morgen fra MBT og nok en dag med hjemmekontor. Det har altså enda ikke dukket opp behov for noe reising i år, nå begynner både reisefeberen og tålmodigheten å slå sprekker.
Onsdag, er på farta igjen på vei fra Krabi til Pattaya for å være der ei uke, så blir kult å treffe gjengen der igjen
God morgen fra hjemmekontoret. Har booking til både Bangkok og Tokyo i løpet av året, men må smøre meg med litt tålmodighet før jeg kan være med på IF-treff i Asia Bør vel snart finne ut hvor vi skal i Thailand med tanke på booking av hoteller snart... Godt jeg kan få litt inspirasjon fra IF Ha en strålende onsdag alle sammen
God morgen. Alt går litt sakte i dag, så en kaffekopp nr 2 må til før avreise til bortekontoret. Tydelig at det er Asia som gjelder denne uken. Jeg henger som vanlig litt etter i motebildet, så det er ikke min tur før om 14 dager. Siden fjoråret medførte 6 turer til USA, så blir det omtrent like mange andre veien i år. Enn så lenge er tre av dem i F. Ha en herlig onsdag, folkens!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Formen blir stadig bedre, og i går kveld orket jeg faktisk en løpetur (for første gang på lang tid). Nytt år, nye muligheter! CDC-skjema utskrevet og fylt inn. Nå kan gjerne turen til Chicago starte Kun en tur til Asia bestilt for 2023, men det er til gjengjeld F1 på Suzuka i september. DEN gleder jeg meg til! Ha en flott lillelørdag, reise til Asia i app'en eller ei.
God morgon frå austlandsveiret i Sunnfjord. Gårsdagen vart skummel etter at yngstemann kasta opp og helgas barnevakt (moder'n) var sjuk. No er begge langt betre og alt ligg til rette for at det vert ei lita utflukt til SFO i helga. Rai rai!
Ikke bra å lese dette forumet. Det er over to uker til jeg selv skal til Asia, men jeg har jo lyst å reise nå!
På solkysten er det nestensol i dag også, men det er vått i gatene .. Snart ut på tur, godt det er helg! T-19 til PTY
God dag fra Porsgrunn. Fikk tilslutt lov til å velge seter på Turkish Airlines bonusbill. Osl-IST-MLE t/r i november. Prøvd mange varianter, via Turkish APP m Turkish bestillingsreferanse osv.. men nei. Men plutselig kunne jeg velge seter vha linken under: https://classic.sas.no/misc/my-profile-container/mine-bestillinger2/ Ellers er det T-25 til Seychellene.. begynner å bli lett skeptisk til prisnivå og kvalitet på maten? Etter hva jeg har funnet ut på nett, er det stort sett "gryterett" med ris det går i . Og priser på øl og drinker er norskepriser x 1,5 Vi får se- får nappe med meg en liter gin ellernoe fra flyplassen. Ha en valgfri dag