Vy transporterer meg til Norges beste by. Litt over tre uker til dannelsesreise med to veteraner fra IF Den unge ingeniør gleder seg og teller dager. God lille-lørdag
God morgon frå den ekstreme periferi! Her i Aust-Finnmark har dagen som vanleg starta med at pandionkatten gjennom natta har passa på at dyna ikkje sprang sin veg. Dyret veit å tenkje på dei viktige sakene her i livet. Elles skal eg straks i gang med å baka ei kake til meg sjølv for ifølgje fødselsattesten har opphavet oppgitt denne dagen som datoen då eg såg verdas lys for etter kvart ganske mange år sidan. Så då må ein trøysteete kake... Ha ein fin-fin dag, folkens!
Gratulerer med dagen @Kristian ... måtte kaken bekomme deg vel! Solkysten kan melde om sol .. 4 grader og hvit mark (på Radøy). Hadde tenkt å slå gress i dag, men blir litt reiseplanlegging .. Alt nødvendig som man kan utsette er en god ting i følge @mathiasfe (prokrastineringens konge) Ha en deilig dag!
God morgen fra Sølvbyen! Kom hjem i går kveld fra det som av enkelte her (hm, hm) definerer som den "ekstreme periferi", og så raskt at temperaturnivået var likt fra nord til syd. Alt lykkes for denne regjering! Kanskje vi kunne klart oss med kun et fylke også. Ombord i luftfartøyet som fraktet oss var det stor stemning grunnet et ungdomskorps (eldste musikant var 72!), og ryddedamene i midtgangen var også i godt lune. Det gratuleres til @Kristian!! Hadde vi visst det på mandag kunne vi ha overlevert en hjemmestrikket t-skjorte, eller på annen måte vist en ekstra oppmerksomhet. God onsdag til alle!
God morgen fra Ljubljana. Intercontinental innfridde, dobbel oppgradering fra Club til executive suite. Velkomst mat; Og drikke; Rommet var også meget greit; Også helt greit på loungen i 19ende selv om det var bortimot nullsikt og den musserende var av den litt søte typen; Rakk også ett besøk i restauranten i 20ende, lang ventetid men ellers OK; Hjemreisen er utsatt, foreløpig til i morgen så blir en natt til på IC. Nyt dagen godtfolk
God formiddag fra kontoret! I dag er det fredag, og i morgen er det helg. Gratulerer med dagen, @Kristian !
God morgen fra Drammen, mini helg idag, dessverre ikke så privilegert som @holmen ,jobb dag både torsdagen(adm+papirer) og full dag fredag. @holmen hvor drar helgen hen? Med så mange fridager venter vel OSL både din ankomst, som avreise? Grattis med dagen @Kristian , hipp hipp hurraaaaaaaaaaaaaaa , må irettesette dem litt, bursdagsbarnet skal oppvartes som adelig og baksten foregår av andre hender, enn deres egne Pascal har noen gode oppdiska delikatesser God helg i luften som på bakken.
Helgens reise går med flight TMX100 til Østfold. Hytta kaller! Reising må gjøres på andre tider av året. Sommeren tilbringes stort sett hjemme i Norge.
Nest siste arbeidsdag denne uken i Hallingdal. Himmelspretten skal brukes til å gjøre ferdig pakkingen før jeg tjuvstarter sommerferien på lørdag. Skal fly OSL-EWR-BNA. Hente ut leiebil i Nashville og kjøre litt rundt i de østlige deler av delstaten, Smokey Mountains, før jeg er tilbake i Nashville på onsdag. Akkurat i tide til årets CMA Fest. Grand Ole Opry på onsdag kveld og litt her og der fra torsdag til og med søndag. Hjem igjen på onsdag. Synd det ikke ble fly og øl torsdagen.
God morgen fra Hovedstaden! Befinner meg enda i sengen, etter 5 dager nonstop på jobb er det endelig på tide med litt helg for meg også! Har enda ikke sett ut vinduet, men magefølsen sier regn Dagen kommer til å bli brukt til triksing for og sjekke F tilgjengelighet i sommer.
Endeleg på veg med fly att. Rart å ikkje fly i april og meste av mai. Rolig på gullstova slik midt på dagen, og skal teste sixt plat for fyrste gong ut av BCN. Hopper elegant over Barcelona i dag
Du må vel få deg en tur i Dollywood (Pigeon Forge) ...og en rundtur i «Cades Cove» i Great Smoky Mountains
God morgen fra Nordens Paris Her er det skyet og 12° Ikke så mye å skrive om dagen idag. Det blir å jobbe med eksamen og tenke på at det kun er 6 dager til jeg skal til Toronto. Men ellers så ønskes det en fin bursdagsfeiring til bursdagsbarnet @Kristian så Gratulere med dagen Og til alle andre: ha en fin onsdag
Et lite snikskryt bilde av en nydelig dag på sykkelen i Nittedal! Jeg tok heldigvis feil av været! Sol
https://www.dagbladet.no/kjendis/toppblogger-oppfordrer-unge-til-a-fly-mer-privatfly/71127112 Endelig en oppfordring fra en influencer/blogger som jeg kan stille meg bak. https://www.instagram.com/p/BVKbujuB7WZ/
God ettermiddag fra BLL. Nærmere en liten depresjon etter å ha fått utlevert en Toyota av Hertz, to ganger på rad. Kommer nok til å ha mareritt om å bli innelukket i hardplast i lange tider fremover . Så da er det bare å komme seg hjem, for en gangs skyld i Plus, før det blir minihelg i morgen... Ha en fortsatt strålende helg alle sammen.