God morgen fra hovedstaden! Solen skinner fra skyfri himmel, og det passer fint, for i dag skal det tas bilder av huset. Har brukt litt tid nå på morgenkvisten på å "rydde". Det er veldig praktisk at man ikke kan se inn i skap på bilder i boligannonser. Fortsatt rimelig kaldt her, den sommeren vi hadde for et par uker siden er savnet! Snart helg?
Hallois fra Viken nord, kaldt som f, men det snør da ikke i det minste... Litt hjemmekontorering på morran før jeg må en kjapp tur inn på kontoret. Nå har jeg skikkelig lyst på en flytur........
God morgen fra Teknologibyen, sol og kulde er dagens tema også her. Snart en tur på Meny for gårsdagens brød, må bygge opp igjen formuen etter virusets børsherjing. Litt hjelp på veien kom fra investeringen i Radisson for to år siden. Endelig har kineserne gjort opp for seg, og det ble 50% gevinst. Burde ha satset mer enn de 200 som var nødvendig for gull. Ha en frisk og lukrativ dag!
God morgen fra Viken. Vår rengjøring i gang, fruen skal vist kaste alt vi ikke bruker, garasje, boder, loft, skal tømmes Best å ta ekstra jobb på legevakten...Noe så kjedelig, kan man ikke bare slappe av foran noe Netflix og bobler, og ringe flytte service som kaster alt for en? Sumo snart? Drammen kommune spør pent om jeg vil ha samme adresse eller bytte... Det åpnes grenseoverganger...Men hjelper det oss IF`re? Holder ved at sommer`n 2020 er i dette fagre landet... Både på godt(mer tid til et eller annet) og vondt(ingen fly, ingen lounge, ingen club) Ha en super dag
God morgen fra hjemmekontoret. Trøttheten er nesten gnudd ut av øyne, første kaffekoppen er tømt i kroppen, så jeg begynner å kommer i gang med dagen. Reiserelatert har jeg avbestilt Disneyturen, for de skal visst holde stengt til 14 juli, og turen min skulle være før det. Å satse på nasjonaldagen (i Frankrike) som gjenåpningsdag høres noe "tja" ut. Airbnb i nærheten har jeg dog ikke avbestilt enda, for det er ikke 100% sikker enda at det ikke blir tur. Spørs hva slags reiseråd vi får på fredag, men er mentalt forberedt på norgestur. Det er i grunn ingen straff det heller. På samme måte som mange tvangsdigitaliseres fordi det ikke er noen andre valg, og typisk sitter igjen med at det ikke var så ille likevel, regner jeg med at det å få opp øyne for Norgesferie "under tvang" vil lede til at mange sitter igjen med at det kan være et meget fint alternativ til å være utenfor grensene. Ha en flott dag!
God Groundhog day fra hjemmekontoret på Jessheim. Nå må jeg innrømme at reisesyken begynner å melde seg her i gården også, men gidder heller ikke å legge noen innsats i å lete etter og booke reiser som høyst sannsynlig ikke kommer til å bli noe av. En ting er nå jobben, men noe annet er skuffelsen når man faktisk (endelig) innser at reisen ikke blir noe av. Dagens oppdatering fra Vinmonopolet er at de ikke klarer å levere Alfred Gratien Blancs de blancs Champagnen som jeg bestilte . Får finne noe annet til 17. mai da. Ja ja, vi står han vel av... Ha en strålende en...
God onsdag fra den Arktiske hovedstaden Idag melder vi om 3°C litt skyet ute av hva jeg kan se. Idag er det onsdag og etter ca. 2 måneder skal vi starte opp i speidergruppa igjen. Mye smittevern må taes men det blir nok bra å få startet opp igjen. Ellers sett bort fra det blir det ikke mye å gjøre idag. Imorgen blir det date og gjøre noe jeg ikke har gjort på en stund! Bestille flybillett. Riktignok til det sentrale Østlandet i starten av Juni. Og hun her som viste seg å være fra Sandefjord hun også har jo fornuft. Hun ønsket SAS Ha en flott onsdag!
God ettermiddag frå Sunnfjord. Her går det i venting og Teamsmøter. Jaja. På tide med nye heimeprosjekt. Er det nokon som veit om det går an å male hus med drone? Berre på dei vanskligaste plassane sjølvsagt. Noko må ein bruke sommarferien til....
God ettermiddag fra Trondheim Det har vært snøvær stort sett i hele formiddag, det er altså helt utrolig.. Må innrømme at jeg begynner å bli skitlei og vil ha sooool,sommer og varme... Ha en fortreffelig dag
https://www.businessinsider.com/apellix-drone-can-paint-homes-and-de-ice-airplanes-2016-3?r=US&IR=T Det var en prototype i 2016. Kanskje de har en versjon som er levedyktig nå?
God ettermiddag fra Evenes. Her venter man på SAS som skal ha avgang 14.10 mot OSL. Både snø og sol om hverandre her i dag, for 5 min siden skinte solen, men nå laver snøen ned igjen. Har hatt en god arbeidsdag i Narvik i går og en effektiv arbeidsformiddag i dag så har får gjort alt man kom for og litt mer til, så det er fint. Så får vi håpe vi kommer ombord hos SAS selv om vi ikke har ansiktsmaske. Ha en god ettermiddag folkens
God ettermiddag fra snødekte Romsdalen. Nye 10 cm i løpet av natten og dagen i dag, så da er vi oppe i 40cm med snø i hagen. Var bra jeg fikk tatt runden med mosefjerning og gjødsling for et par uker siden. Gjør jo at jeg har mye mer tid til å frese vekk snøen nå Ellers er det ikke mye som skjer utenom de nye hjemmekontorrutinene. Kaffe, Teams, e-post, kaffe, Teams osv. Ha en flott lillelørdag