Onsdag i bua

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 15. jan 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    - "Are you certain that 3 days is enough to cover B.C and Alberta, 'Fnate'? It is a significant drive from Vancouver to Calgary..."
    - "...."
    - "A good 11 hours. And a further 3 hours to Edmonton. In April we may still have weather issues too."
    - "....."
    - "Hello????"
    - "...Drive?"


    God morgen fra "kjørekontoret" på Gaustad. Jobber med å få på plass vårens større reiser.

    Ha en fin dag
     
    LN-FHU, tommy777, Islending and 2 others like this.
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag, full agenda til sene kvelden i dag også

    God tur, Fnate, husk å ta med ski! :D
     
    Fnate liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Osloske.
    Det ble grytidlig start på dagen etter en dårlig natts søvn.
    98% belegg på flyet til Oslo. 19E er en drittgate å ankomme til. Lite folk på flytoget og lite taxier på Oslo S.
    Håper på tidlig ettermiddag og en lur på hotellet.

    Venter på sommeren så lenge....
     
    tommy777 liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Urk fra Waikiki. Her er ikke klokka 3 på natta/morgenen enda men jeg er lys våken.
    Når sola står opp om et par timer skal vi traske til toppen av Diamond Head.

    Turen hit i går var forsåvidt ganske så grei. De 10 timene vi var i luften fløy avgårde :p Pun, og alt det der.
    United economy plus var ingen nedtur egentlig, greit med plass ombord og godt nok sete til å få et par timers søvn.

    Nei, kanskje jeg skulle gjøre noe fornuftig å begynne å skrive litt reviews.
    Ha ein fin dag :)
     
    Last edited: 15. jan 2014
  5. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Pilestredet. Døgnrytmen fremdeles ødelagt av ferie, men heldigvis blir det jobb i dag. Hurra! Gleder meg til skolen begynner igjen...
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Colorado Springs. Påskevær her i dag med ett knippe minus og klart vær. Møter i dag før turen går tilbake til Chicago.
     
    SASlovah4evah liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Bodø, har vert på rundtur å befart et giga anlegg innen sitt virkeområde i dag, meget interessant. Det kan enklest beskrives som et besøk inne i en forvokst gammel rør radio på størrelse med en høyblokk.
    Nå venter en cowboy strekk før middag på by'n.
    Ha en fin fin kveld
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel jeg som er pingle... Canadierne ville helst kjøre, men jeg har omsider lagt ned fullt veto mot det og betaler flybillettene deres selv. Jeg hater lange bilturer noe heeeeeeelt hinsides. Det er grusomt. :)
     
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra vestlandet! Hjemme etter en langhelg i Chicago. Veldig kjekk by med noe for enhver. Også godt fornøyd med United både på internasjonalt og domestic. 1måned og 10 dager til det flys over dammen igjen, men da til LAX kontra ORD. Blir spennende!

    Resten av uken blir rolig med kun jobb og annet forfallende før det er lufting av Rimowan neste uke på tur til CPH. Ha en fin dag!
     
  10. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Alex Sushi på Tjuvholmen! Jeg ser at jeg overskrider statens satser for kost en smule i kveld... ;) Bedre blir det neppe i morgen når man skal spise ypperlig italiensk i London. Livet er hardt... :)
     
    Darkcho liker dette

Del denne siden