God morgen fra distriksbuss nr. 100 mellom Tromsø og Narvik Idag skal jeg på et kort jobboppdrag til Narvik, så tilbake til Tromsø 17:25 Imorgen blir det mine første flyvninger i ny periode som startet 1. September for da blir det jobboppdrag i Vesterålen og Lofoten. På fredag blir det en tur til Kristiansand og Randøya Fort for å delta på lederkurs i speidersammenheng. Har hatt en liten inaktiv periode her, men nå skal jeg prøve å komme aktivt tilbake! Håper alle har en koronafri dag! Så ha en flott onsdag for alle på reisefot eller ikke Tromsøya på høyre siden og Tromsdalen på venstre siden sett fra Tromsøysundbrua kl. 06:23 idag tidlig
God morgen fra hjemmekontoret! Det ser ut til at dagen i dag blir ganske fin. Det er også onsdag, så snart er vi nærmere neste helg enn den forrige!
God morgen fra hjemmekontoret! Starter litt sent fordi jeg har et møte som starter og avsluttes "sent" på dagen (kl 18, som i grunn er en helt vanlig tid å avslutte arbeidsdagen lenger ned på kontinentet). OK, og fordi jeg ikke er noe fan av å stå opp tidlig, det er jo en faktor det også. Dagen, utenom nevnte møtet, skal fylles med lesing og kommentering (delvis her tipper jeg, men fokus ligger selvfølgelig på dokumentet jeg må gjennom). Dette blir bra. Ha en fin dag!
God morgen fra Grenland. Fremdeles langfri, men har sagt ja til å jobbe overtid ons-tor-fre. Må hanke inn noen kroner ekstra for å leve det playboylivet jeg fortjener
God morgen fra Viken. Tenk å stå opp til dette: Savner de eleverte klasser, sol og varme. 2020 har gått i glemme boken. Ha en super dag videre
God ettermiddag fra Romsdalen 5 sammenhengende Teamsmøter fra 08:00 - 14:30 kan bli mye for selv rutinerte hjemmekontorslitere. Godt en har kaffe og at en kan glede seg over at det snart er helg. Ellers har jeg fått i gang Disney+ og gleder meg til å starte opp med The Mandalorian. God lillelørdag til alle
Kommer en episode i uken frem mot lanseringen av sesong 2 (30. oktober.). Irriterende, men kan se det forretningsmessige i det
Når en har lovet å se sammen med den gravide samboeren som sovner på sofaen hver kveld så holder tidsplanen akkurat frem mot sesong 2
Her i huset kalles det å se en film/serie "å sove en film/episode". Hva er greia med kvinner som slukner foran en TV?
Fortsatt litt spesielt siden siste episode i sesong 1 egentlig kom ut ifjor. Det føles litt ut som åtti og nittitallet da filmer kom ut på kino i Norge året etter de hadde premiere i USA. Er det rart folk piratkopierer
Jeg sneik meg til en måned eller to allerede i fjor vinter. Jobb har vpn som får ip i Nederland og der har det jo vært tilgjengelig lenge. Praktisk.
Når alle episodene er der tegner jeg nytt. Gjorde sånn med GOT også. Seriell tv er død for min del, kanskje med unntak av spesielie begivenheter.
Aha. Da skjønner jeg. Nå er det nesten litt eksotisk å måtte vente en uke til neste episode. Og jeg kommer ikke til å klare å vente. Har betalt for et år uansett, så det er dumt å si opp.