Det er noen tradisjoner som markerer overgangen til en ny årstid. Som at kjøring av unger til fotball og andre aktiviteter starter igjen. Eller for meg som har levd i borettslag i en "evighet", dugnad..... I dag er det opphavets plikt som skal ytes. Tipper det blir litt klipping av hekk utenfor og raking av noen kvadratmeter plen. Ikke så veldig flyaktig med andre ord. Så hvem er på tur eller skal på tur eller skal bare til Bergen eller noe annet hverdagslig?
God morgen fra OSL Lounge innenlands. Greit å få brukt opp noen av de mange klippene som vanligvis blir ubrukt, men det er vel noen høydare utover det. Gode Bollo og Spisolini-stoler, det skal de ha. Ha en solid en!
God morgen fra Sølvbyen. Med enebolig slipper man heldigvis dugnader! Og vi skal på tur, men ikke i dag. Bonustur til HEL. For sikkerhets skyld bestilte vi utreise to dager etter hverandre. Ikke pga feil, men pga planendring etterå ha "tenkt" en halv dag. Sletting av den vi ikke ville ha innen 24 timer ble krevende, og lyktes først for 30 min siden etter samtale med en hyggelig svenske. Som også kunne bekrefte at det hadde vært mye datatrøbbel i det siste. Ha en problemfri onsdag!
Vel.. Jeg synes det er sammenhengende dugnad hele året jeg. Hei og hopp fra hovedstaden. Et møte her før turen går til kontoret. Dessverre går det ikke fly på den strekningen, så det blir buss. Solen skinner, så kanskje det blir utelunsj i dag? Venter på at Hotels.com skal opp på 10,9% Trumf igjen, så jeg får bestilt noen hoteller. Det er lenge til turene, men det er fint med alt som er gjort! Kan jo se om jeg finner ut hva jeg vil booke, det kan man jo gjøre uten forhøyet Trumf. Ha en fin en!