Siste dag i Ålesund for denne gang. Strålende sol i dag også men visstnok ikke så varmt som lengre sør i landet. Ryktene går om opp mot 30 grader når jeg kommer hjem .. Hotell Brosundet har igjen levert et glimrende opphold og god frokost Ha en flott lille-lørdag, i solen eller ei!
God formiddag fra Porsgrunn. Våkna 05 av noe måkeslagsmål på utsiden, faen ass. Det er meldt vaarmt i dag, får pelle meg ut til sjøen med bok og solkrem, Lite flying å melde om i nærmeste framtid, men når jeg ser hva avisene skriver om forventet flyplasskaos, så tenker jeg det er like greit. Ha en solrik dag
God morgen! Hjemmekontor i dag, så jeg fikk sove en ekstra time. Det var digg. Hunden vil ikke stå opp, han har det tydeligvis veldig slitsomt. Er nok litt varmt for ham.. Ingen flytur før etter sommerferien (ventet til at sommerens flyplasskaos er over), men jeg prøver å finne bonusbilletter for hele familien til USA for et bryllup senere i år, og akkurat nå ser det ut til at det faktisk er mulig. Så jeg krysser fingrene til jeg har snakket med CT-telefonen i dag. Ha en finfin dag!
God morgen fra hq Noen som ikke flyr biz kommende sommerferie? Ha en strålende onsdag alle bonusnisser
Morn fra godstolen. Sen start i dag, noe som jeg alltid er glad i. Bare en måned igjen til neste tur. Gleder meg, selv om det er en kort tur. Både fordi jeg får testet A220, og pga destinasjonen (NL/BE) og aktivitetene der. Håper dere får en fin dag
God onsdag! Noen som vet hva SAS har gjort med SK2885 etter 13. August... ? TRD - CPH kl 06:00 Det er jo livslinjen til connections for oss trøndere og virker som at SAS har fjernet den fra programmet pt.
God morgon frå solskinet i Florøida. Jammen er det heitt om dagen. Endå godt eg er vestlending slik at eg er vand med det og kan handtere det betre enn dei fleste. No er det jammen berre fire dagar att til vi set kursen for BGO, og fem dagar til fyrste fly på turen. Snart på tide å begynne å pakke, men mykje anna som må gjerast fyrst.
God formiddag fra Oslo! Røk på en booking med SAS til SFO neste mai i går. Langt til den tid men altid artig å ha minst et par linjer å se på i appen hva gjelder fremtidige reiser. Ellers T-24 til sommerferie og avreise BON
Solkysten fortsetter det flotte været! Min venn Storm sier at det skal bli 25 grader, mens vennen YR sier 22 … varmt nok blir det. En ting er helt sikkert, helsevesenet sløser ikke bort pengene på vindusvask
God midtuke fra Oslo. Litt mer slør i luften på morningen, levering av bil i ytterligere strøk og tog tilbake...ikke heldig med timing der. Ha en fin en!
God ettermiddag fra OSL innland. Ble litt tidligere ankomst OSL enn vanlig, da tog-trøbbel aldri tar slutt. I frykt for å ikke komme seg til Trondheim og Britannia i dag, så ble det noen tidligere tog enn først planlagt.
Den er i hvert fall oppstilt i denne oversikten i overskuelig fremtid: https://avinor.no/en/airport/trondheim-airport#directflights&airport=CPH&active=wor
God ettermiddag fra Warsawa. Er ferdig med jobbinga så kunne som @indahla tatt hjemreise men «orker» ikke booke om å komme hjem til midnatt så tar LOT og fakirflighten i morgen tidlig. IC leverte greit på loungen når det gjelder drikke i går, heller labert mtp mat selv om det var ubegrenset med ost; White Negroni som «nightcap»
Den ligger i ruteplanen, men tilgjengelighet er nullet ut fra 13. august, med unntak av lørdager. Samtidig er det satt opp ny avgang fra TRD 10:25.
Ja skulle booke svigers inn på samme flights som vi har i høstferien men det ble plutselig ikke mulig lengre. Hell i uhell?
Hos O’Learys på AES er det klistremerker _overalt_ om å bestille mat på telefon. Til og med på menyen. Funker det? Nope ..