Onsdag og Oslomorgen:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 30. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Tilbake i byen og innom kontoreet noen timer før ferden går videre til Røros i formiddag. Ikke noe å si på tempraturen her hjemme - men nå kan vel solen snart titte frem. Skyer er oppskrytt. Ha en flott onsdag!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 1D

    Woohoooooo... Min første short haul upgrade med BA, og full suksess i å "dådyrøyne" meg inn med tre bags. Trengtes litt trygling og humbleness, men det gikk.

    Praktisk å se ut som en uskyldig pjokk.

    Nå satser vi på landing på rute og deretter avgårde til Stena Line.

    Ha en fin dag.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy onsdag :)

    I dag forventer yr.no 21 grader, lyn, torden og 15mm regn i løpet av 2 timer i ettermiddag, så dette kan bli en morsom dag! Ellers så skjer det lite på kontoret nå om dagen og det er tydelig at vi er inne den "tykkeste" delen av sommerferien. Greit det, da det kommer til å ta av allerede neste uke.

    Ha en super onsdag!
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go ettermiddag fra bartebyen
    Her er det ferie fortsatt,men stor skuffelse etter å ha reist hjem fra mitt danske ferieparadis..... :(
    Får vel trøste seg med en kjapp flytur til OSL med størstemann i morra og overnatting :) Hjem fredag morgen:)
    Ha ein strålande dag folks :):):)
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Chicago. Frisk og rask etter en god natt søvn.

    Heldigvis ingen reiser denne uken, eneste fjelltoppen som må bestiges er organisering av kvitteringer og skriving av reiseregninger for de siste 7 (!!!) månedene. Kanskje på tide når man må hente penger ut av sparekontoen for å betale kredittkortregningene og reiseregningene er like store som en gjennomsnittlig norsk Narvesenansattlønning.

    Latskapen lenge leve!

    Ha en fin en
     
    TOS liker dette

Del denne siden