God morgen fra Jessheim. Her i gården er det hjemmekontor hele uka ettersom jeg ikke orker å bruke tid på å reise inn til kontoret på Fornebu, selv om det teoretisk sett bringer meg enda nærmere flyverden, ettersom kontoret er i den gamle terminalen (sånn ca. avgang utland, tax-free butikken). Uansett, en uke helt uten reise og holder på å gå på veggen allerede på onsdag morgen .
Blir noen kroner. Nok til at jeg ikke kunne si nei i en fattig studenthverdag i alle fall. Har et ENK til slike inntekter.
God onsdag fra Trondheim Frisk sykkeltur i 1,3 grader i morres....heller det en 16 timer i krøtterklasse... Lykke til @mathiasfe ettermiddagen bringer fotballkamper med minstemann....tror jeg sender kjerringa da en vond hals ikke fordrer å stå ute i 2 timer i kulden Ha en fortreffelig dag
Det er ledig time på "drsyk klinikken i luften, som på bakken" ARN AmEx Loungen på lørdagen: Stockholm ARN Tid for mellomlanding: 3h 10m. For å unngå at du "går på veggen"
Du vet noen av oss er gale/uintelligente/mangler selvinnsikt (stryk det som ikke passer) nok til å la oss overtale til å delta på dette som misvisende kalles "vårens vakreste eventyr". Sånn sett greit med hjemmeuke så da rekker man å trene først også
Korrigeres til "friske, smarte og "bonus/- holiker, -bitch - junkie -oppsamler -avhengig" (stryk det som ikke passer), nei bare tuller med deg, hjemme uke er fint for å regenerere ... Dagens bilde, absolutt inspirerende for å forsette galskapen
Hvorfor skal det alltid være sånn at det jeg faktisk vil lese på VG må betales for? Ellers kan hovedstaden melde om sol og varme! Nå får man vel snart komme seg opp av senga, pakke kofferten og komme seg opp på Radisson på OSL. Drink i baren anyone?
God onsdag frå Sunnfjord. Frukost er godt, men det er jammen lunch og. Expedia-booking har endra status frå "Bekreftet" til "Under behandling" på ViaTrumf, so no er spenninga til å ta og føle på. Har jo berre godt 1,5 månad sidan utsjekk. Har Expedia skjerpa seg eller vil bonusen kunne bli avvist? Dette vert spennande. Vonlag får vi svaret i morgon. Berre 40 dagar att til neste flytur.
Jeg fikk gleden av å treffe på LN-RKP i dag, heldigvis var det veldig kortvarig, og det ser ut vi unngår den til HKG i kveld.
God ettermiddag(formiddag enda?) Ser jammen ut for å bli en hel uke hjemmekontor. Litt panisk, men etter reising de siste 9 ukene og 8 flights forrige uke skal jeg klare det. Ser på hotell på Bali, hadde Conrad sist og det var jo OK men vurderer Hilton nå siden de har relativt store rom som rommer oss alle 4 uten særlig krangel. Ha en fredfylt dag alle sammen
Kan ikke si var revolusjonerende priser gitt. Oiiiiii, du er vel ikke 190 høy/ere, eller er det bare sabla trangt der???
De prisene rettferdiggjør ikke streiken nei...Litt skuffet, da så etter ferie med barna, tenkte å reise i uke 9 i vinterferie, Miami/NYC(35000kr) eller til Japan(45.000kr) i Plus...