God morgen fra solbyen Værvarselet viser knapt en sky og temperaturer som bikker 30 de neste 14 dagene. Godt vi ikke tok tidlig sommerferie T-16 Sommerferien del 1,Thailand Ha en fin onsdag alle IF-ere
God morgen fra Stavanger. Her er solen gjemt bak skyer, eller er det kanskje havtåken som har gjort sitt inntog… Frokost er kjapt unnagjort, kaffen tar en på gamle kontoret på Sola hvor et kjapt Skype møte tas ved lunsjtider. På Sola må også gårsdagens lån av tilhenger leveres tilbake. Ha en flott onsdag
God morgen! Solen skinner her også. Fikk akkurat booket en tur til Tokyo med kona i 2024, så da får vi håpe hun kan være med på tur. Ikke like lett for henne å få fri som meg. Straks på vei til bortekontoret, satser på en rolig dag. Ha en fin en!
Morn fra bussen. Skal møte folk fra universitetet som er så i sin boble at de ikke skjønner at det finnes en ekte verden med ekte krav. Dessverre krever prosjektet litt mer enn kun hvordan ting i teorien burde funke, så de er pent nødt til å forholde seg til den faktiske situasjonen. Gleder meg ikke, men det må bare gjøres. Det jeg gleder meg til derimot er turen om 42 dager men akkurat i dag føles det som kjempelenge til. Håper dere får en bedre start på dagen
God morgen fra FCT! Dagens første latte er på plass, ekstra badegakk mottatt siden jeg var FCT jomfru. Ha en flott dag!
God morgon frå Sunnfjord. Snart av stad til lækjarkontoret for å få vaksinert avkommet før turen til Asia. Berre 12 dagar att til sommarens flyturar begynner. Fyrst skal det arbeidast hardt.
God morgen fra Sølvbyen. Her er sol og glede. Venter på F&F som noen mener skal dukke opp på disse tider. Ingen spesielle reisemål i sikte, men moro like vel! Et lite trøstebilde til @Kvalvaag: Ha en fin dag,alle IFere!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Dette er en lang uke med 5 arbeidsdager. Bra vi snart er halvveis =) De to siste dagene blir ute hos kunde i Oslo, så det er jo fint. Håper været holder seg til helgen! Ha en flott lille-lørdag, med eller uten fint vær! T-16 Tokyo
Morn fra vest! Solen tilter frem og gradene stiger. Her har man steget litt i gradene til et primtall etter svaret på alt. Bobler får vente til helga, junihelvetet leverer igjen: 4 aktiviteter i ettermiddag og 6 imorgen ettermiddag… Godt man kan slappe av med kaffi på jobb først Ha en oppkvikkende dag!
Shallabais fra riksstaden! Solen varmer, nesten for mye og bedre/verre skal det bli fremover sier de, så kjekt men ikke har booket alt av ferieturer akkurat nå. Ha en god halvveis gjengen!
Fikk ledig side sete og god frokost servert på CRJ’en Over fjellet Og passerte vannskillet før jeg kunne spaserer rundt i Ålesund. Her er det jakkevær..
God dag fra Grenland. 16 timer arbeidsdag starter kl 15. Får hanke inn litt ekstra kroner, når man kan. Går på 17 dagers langfri til fredag, så siste innspurt nå. Fikk booket et opphold på Farris for poeng neste helg. Fint at man kan få kjøpt gavekort her på IF Ha en fin lillelørdag
God ettermiddag fra Star Alliance Gold loungen på AMS; Det blir noen timer venting her. Kunne rukket 16:50 med KLM men de skulle ha 8800kr for enveis AMS-OSL i eco så da holder jeg på Plusbilletten med SK som koster ca 6500 tur/return. Forøvrig Air Baltic som flyr for SK i dag også. Samme flyvemaskin og samme sete er valgt. Kan det være samme crew også? Mitt aller første besøk på en Star Alliance Gold lounge, langt fra imponert; Ble forøvrig litt drama i går kveld da ene kanalbåten på andre siden av hotellet tok fyr.
God ettermiddag frå Praha! Det er framleis ikkje tomt for øl, og det er under fem timar til kamp. Det er nok håp for god stemning!
Godkveld frå Walvis Bay, Namibia. Dei har masse pelikanar her! Så er det jo moro når ei landar her og bare går til fots til terminalen frå flyet. Blir tidligare ferdig på jobb enn planlagt, men var fullt på opprinneleg rute WVB-JNB-FRA-OSL så ser ut til og bli ein 5timars kjøyretur til WDH, direkte derifrå med Eurowings til FRA. Men altså må sei Namibia er ganske allright! Likar meg her.