God morgen fra kontoret i Dhahran. Nest siste dag her nede før hjemreise og 2 uker juleferie. Nettopp bestilt første reise i 2025 og den går rett tilbake til DMM den 5. januar. Etter et par rundturer med Turkish blir det KLM på neste runde. Forhåpentligvis blir ikke neste tur like lang som denne turen har vært. Begynner forøvrig å bli rimelig surt her nede nå. De siste dagene har det vært 7-10 grader og kald vind når jeg har dratt på jobb på morgenen. Litt bedre på dagtid, men godt under 20 grader. Hadde ikke forventet det når jeg dro ned hit til 50 grader i August. Ha en finfin dag.
God morgen! Dagene telles ned mot jul og kalenderen sier det er 6 dager igjen til julaften. Nissen har skaffet seg alternativ transport, SK 987 til Miami, han er dritt lei kaldt og grått, ønsker jeg kunne vært med Ha en fin onsdag alle bonusnisser
God morgen fra Stavanger. Her er en ferdig med frokost og nå nytes kaffe sammen med litt sjokolade. På tv’n ruller noe reiserelaterte greier på YouTube. Ute er det møkka vær, regn og vind, surt og kaldt! Glad jeg noterer meg T-11 Ha en glitrende flott onsdag
God morgen. Det regner. Mye. Og det er opptil flere varmegrader. Skulle tro jeg bodde på vestlandet, sånn denne vinteren har vært hittil.. Hunden vil ikke stå opp, for da vet han at han må ut i regnet. Så jeg koser meg i godstolen med kaffe nr 2 mens jeg venter. Ha en fin en!
God morgen fra Bergen hvor det regner sidelengs i alle retninger på en gang. Radisson bød også på oppgradert utsikt til Vågen. Kan såvidt skimte Admiral på den andre siden av vannet.