Oppgrader av sete - Thai Airways

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av THP1, 04. april 2016.

  1. THP1

    THP1 Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,

    Jeg har bestilt tur fra Oslo - Bali med Thai Airways.

    Forsøkte å bruke optiontown, men den kjenner ikke igjen flyvningene. Vet dere om det finnes en mulighet for å oppgradere sete på forhånd, evt "by" på oppgradering?

    Det er kanskje mulig å bruke EB-poeng til dette også?

    På forhånd takk for hjelp :)
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan ikke bruke OT med Thai. Det skal være mulig å bruke EB-poeng for oppgradering med Thai, men det er helt avhengig av hvilken bookingklasse(r) du har booket i. Viss det er billigste øko-bill. så går det nok ikke, men dette finner du mer informasjon om på sas.no

    Om det finnes andre muligheter for oppgraderinger med Thai (f.eks. på nett, ved innsjekk eller i gate) vet jeg dessverre ikke.
    Men det kan helt sikkert noen andre her inne svare på?
     
    geddi liker dette
  3. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Å oppgradere på Thai med cash eller poeng er ikke nødvendigvis så lett. Spurte om å kjøpe meg opp på gate på BKK-OSL for en tid tilbake og fikk et fantastisk tilbud på 16 000,- :eek:

    Ved bruk av EuroBonus-poeng er det kun de to-tre dyreste økonomiklassene som kan oppgraderes (flex).
     
    geddi liker dette
  4. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Lagde meg akkurat en liksom booking med Thai til Bali, med tanke på neste sommerferie..

    OSL - MUC - BKK - DPS - BKK - FRA -OSL, villedende pris bare 133.000,-, eller 95.000 EB poeng med CT. MUC - BKK i 747 F og BKK - FRA i A380 F. Resten i 2. klasse seff.
     
  5. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Er en slik jeg prøver å booke til Januar neste år. Men ikke nødvendig med thai på utreise. Målet er Phuket eller Krabi. Som deg, ønsker jeg meg hjem igjen med a380 i F ;)
     
  6. snowman74

    snowman74 Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Slenger meg på her..akkurat booket inn tur/retur hele familien osl-bkk-hkt nå i mai. Er EBG med SAS, men finner ikke helt ut av oppgraderingsmulighetene med Thai. Har som regel i hvertfall en tur ditt årlig i tilegg til alt det ¨vanlige¨ med SAS. Burde jeg få meg et eget Thaikort (Royal Silk) for disse poengene? Hvis noen har noen gode tips mtp oppgradering med Thai så tas det i mot med stor takk. Ellers blir vel det vanlige å sjekke priser ved gate..og det er jo som regel helt natta priser o_O:)
     
  7. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    For en tur i året er ikke det vits, reiser man regelmessig slik som meg er ROP et must :cool:
     
    snowman74 liker dette

Del denne siden