Er det fordi eit EBP har seatblock og ikkje softblock, eller er det berre for å plage andre og ikkje vera grei og snill, fordi han kan gjera kva han vil?
Sikkert fordi en eller annen fjott synes det høres artig ut tenker jeg .. Kan ikke tenke meg at de som flyr for halv million kroner i året synes det er stas å sitte i midten...
EBP: «Være med nå» SAS: «Dont think so! Fullt fly» EBP: «E B PPPPPP!« SAS: «Da blir det 2B til Mister P...»
Nokon som har merka nokon endringer? Legg berre merke til noko om SAS for Buisness logg inn, men ikkje noko anna
Dette var nok interne oppgraderinger. Fordundrer meg ikke om det primært var GDPR-rellaterte ting som ble implementert.
Vet ikke helt sikkert om det var en endring fra nå i helgen - men det er ikke lenger mulig å by på både Plus og Biz oppgradering. Når jeg legger inn bud på Biz så er det ikke lenger noe valg å legge Plus som alternativ..... Spurte diamant mailen og de bekreftet at det ikke lenger er mulig....
Hvordan gjorde du det ? Når jeg velger business så er det ikke mulig å legge til noe mer... Fra diamond.no mailen: "För närvarande är det inte möjligt att lägga ett bud för både SAS Plus och SAS Business på en och samma flygning. Men du är givetvis välkommen att vända er till gate personal och pröva på plats om det skulle visa sig att er förhandsuppgradering inte accepteras."
Akkurat som før. La inn bud på biz, og etter bekreftelsen ble jeg tilbudt å øke sjansen for upgrade med et bud på plus også.
Åpenbart funker det ikke sånn lenger nå....kan kanskje håpe på at det er midlertidig og at det kommer tilbake igjen