Oppgradert Gull Lounge Arlanda

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av CaptainPoint, 15. sept 2015.

  1. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Tenkte jeg skulle slenge inn noen bilder fra besøket mitt fra den nye Gull loungen på Arlanda til sas.
    Eneste negative med loungen, var at en god del av plassene jeg prøvde å få ut noe strøm, ikke fungerte, eller va koblet til, fant meg til slutt.

    Ellers var det utrolig flott, helt nytt, moderne, til og med dassene var skikkelig oppgradert, ble skikkelig imponert, og maten var i tillegg god, litt greit utvalg av drikke, men ikke så masse forhold til Lufthansa sine Gull lounger, og mye bedre utvalg innen mat, enn den gamle Gull loungen på Gardermoen,
    (har ikke vært på den loungen etter den ble ny, så har ikke kjennskap til utvalget nå, den dag i dag)

    Dusj i loungen har di og fått, og så ikke ut som det var noe form for reservasjon, heller første mann til mølla .
    Her er noen bilder, litt skraper i kameraet, men det får duge på bildekvaliteten ;)
    DSC_1558.JPG DSC_1567.JPG DSC_1568.JPG DSC_1569.JPG DSC_1571.JPG DSC_1575.JPG DSC_1576.JPG DSC_1577.JPG DSC_1578.JPG DSC_1551.JPG DSC_1554.JPG DSC_1555.JPG DSC_1559.JPG DSC_1561.JPG DSC_1562.JPG
     

    Attached Files:

    RoadKing liker dette
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Minner om ei gammel-dags hytte
     
  3. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Så du hvor mange dusjer det var, og om det så ut til å være grei tilgjengelighet på de? Har to turer via ARN innen kort tid, der dusj mens ventende på neste fly hadde gjort seg :)
     
  4. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Kult, skal innom der om en uke. Er det noen adgangskontroll slik at kun gull slipper inn?
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nja, de følger litt mer med der enn i Oslo.

    Syntes nye loungen var fin, det eneste var at det var skikkelig kaldt der sist vi besøkte (i forrige uke). Men de hadde sikkert ikke fått alt på stell enda.
     
  6. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Så ut som det var 2 eller 3
     

Del denne siden