Oppgradert med SAS-tråden

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 29. juni 2015.

  1. LN-TKP

    LN-TKP Medlem

    Innlegg:
    63
    Likes mottatt:
    61
    Bonuspoeng:
    18
    Siste to år har jeg følgende oppgraderinger:
    CPH-PVG fra Go til Plus begge veier
    ORD-ARN fra Go til Plus for meg, kone samt mine to foreldre. (Jeg og min kone er EBG)
    MIL-CPH fra Go til Plus
    ARN-OSL fra go til Plus

    Det er kun på en flyvning fra NRT til CPH hvor jeg ikke har blitt oppgradert, på de resterende 5-6 t/r på langdistanse har jeg tatt Optiontown til Business.
     
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,283
    Bonuspoeng:
    113
    Undrenes tid er ikke forbi!
    Har ikke skjedd meg enda, men har bare vært EBP mindre enn ti år, så det er enda håp.
    Liker avatar-fuggern forresten ;)
     
  3. Habs

    Habs Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Var ute på min første flyvning uten mål og mening i går, trengte en t/r for å oppnå bonus challangen.
    SAS oppmuntret til mer galskap med en oppgradering på hjemturen:D
    EBG, OSL-TRD, Go til Pluss.
    Ble flyttet fra den "faste" plassen, nødutgang uten sete forran, til midtgang sete. Fult fly, en god del kom sent inn fra andre flyvninger.
     
  4. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Thnx, fått nytt kort også ;-)
     

    Attached Files:

    Henrik and kiev like this.
  5. Flystasjon

    Flystasjon ideas is my thing

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    jeg har hat gull i snart 2mnd og har 4/6 gangene blit oppgradert til Plus fra Go mellom OSL-FRA jeg viser gull korte ved business check-in og spør om eg kan sitte lenger framme på rad 1-2 og det pleier og gå fint! Da jeg alltid har med et skateboard som starter mange hyggelig samtaler!
     
    gregas85, Islending and Scandipendler like this.
  6. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Ble oppgradert fra Go til Plus ved gate SVG- CPH. Ledig midtsete. Er EBG.
     
  7. Hjorth

    Hjorth Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Er blevet opgraderet flere gange OSL - MAN og en enkelt gang OSL - EWR. Alle gange har været overraskelser ved check in. EBG.
     
  8. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Aldri noensinne hittil, er EBG. Hjelper heller ikke de gangene jeg har det WF.no kaller "eco high". ;)
     
  9. Bdrag68

    Bdrag68 Pandion member

    Innlegg:
    45
    Likes mottatt:
    115
    Bonuspoeng:
    33
    Har vært EBP siden feb15 og blir uten unntak alltid oppgradert, hvis det er ledig sete, til høyere klasse så lenge jeg reiser SAS. Har snitt på 2-3 reiser i uka fordelt på mest Norge & Asia, noe Europa og USA.
     
  10. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Spurte om nedgradering i dag TRD-OSL-CPH! Hadde ungdomsbillett til fjortisen og Pluss selv. Nedgradering til Oslo gikk greit, men til Køben ble det pluss!
     
    Cecilie liker dette
  11. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Kan kun huske en gang jeg har blitt oppgradert hos SAS og det var OSL-AMS for lenge siden (da det var noe som het business class) når jeg ikke var annet enn EBS. Har blitt oppgradert 2 ganger på BA, så tatt i betraktning hvor lite jeg flyr med dem så er det god oppgraderingssuksess der. Etter at jeg ble EBG og deretter EBD har jeg ikke blitt tilbudt oppgradering på noen flighter.
     
    Larata liker dette
  12. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Er det egentlig noe "oppgradering" å sitte i midtsete??
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Han mener vel at han fikk ledig midtsete ved siden av seg.
     
    BangkokBob liker dette
  14. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Stemmer det
     
  15. Hoggorm

    Hoggorm Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    13
    Er EBD og har aldri opplevd å bli oppgradert.

    I ettertid ser jeg at SAS fikk en gyllen mulighet forrige uke. Da skulle jeg fra Gardermoen til Nordnorge. I SAS appen så jeg rett før de startet boarding at midtsetet ved siden av meg nå var opptatt. (Flere ledige midtseter bakover i flyet, ref diskusjonen om softblock...) Jeg gikk frem til skranken, viste mitt kort (noe jeg synes er veldig ubehagelig) og lurte på om det fantes et sete tilgjengelig med ledig midtsete.

    Etter litt tasting på dataen kom svaret, som jeg jo egentlig forventet, at nei det fantes ikke. Greit nok det, men jeg ble faktisk litt skuffet når de annonserer at boarding er ferdig. Da er det to stykker som sitter på Plus sine totalt 18 seter.

    Jeg synes det da hadde vært meget hyggelig av SAS å tilby oppgradering til Pluss, men det skjedde altså ikke.
     
    RoadKing liker dette
  16. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Tryglet og bad på mine knær om å bli nedgradert til "-" for å sitte sammen med gnomen min ved motor på 717, men neida..De ville så gjerne være snille å flytte han opp...@#':-;!
     
    Islending and Travellingalf like this.
  17. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Hardt liv ;)
     
  18. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    Har blitt oppgradert to ganger ved gate i år. LIS-FRA (med LH) og AMS-OSL (med SAS). To oppgraderinger uten å spørre på 12 strekk er over forventning. :)
     
  19. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,283
    Bonuspoeng:
    113
    Pluss på begge da :cool:

    Kan ikke huske at jeg har blitt oppgradert noen gang med SAS som tidligere nevnt, men så reiser jeg stort sett foran gardin/minus-skilt i utgangspunktet. Det er nok litt derfor at de sender kort med sølvkråke :)
    Har kanskje 10-15 turer Norge/Europa bak skiltet siste tre år uten antydning til oppgradering, så statistikken min er ikke like god som mange andre i tråden :oops:
     
    Larata liker dette

Del denne siden