Så er ventetida over og ein kan gå til køys Tusen takk for eit flott reisebrev, lysta til å utforske meir av Seoul enn det eg rakk i sommar vart ikkje mindre av denne føljetongen.
Go for it! Korea kan anbefales! Takk. Det var nok kun i nesa i første etasje. En fin mimosa! Faktisk synes jeg det kan være vel så behagelig å ta en liten tur rundt i Europa, for da kan man i større grad lene seg tilbake og nyte lounge- og flyopplevelsene, i stedet for å være redusert pga. jetlag, lite søvn, etc. "Gammel" First var strålende, men man ser jo da klart hvordan Business-produktet har utviklet seg de aller siste årene. Tusen takk, Kristian! Bare hyggelig! Faktisk ser bildene best ut på mobil, så jeg jeg anbefaler alle om å lese reisebrevet der.
Kjempebra reisebrev og fantastiske bilder.. Tøfft at Herlov er passe vågal med hensyn på å prøve alskens Koreanske retter. Reiser selv endel til Korea og sliter av og til med endel lokal mat som blir servert.. , men det skal visst være sunt med mengder av ingefær og halvråtten kålrabi..
Jeg kaster meg på bølgen av fornøyde lesere. Takk for at du tar deg tid til å dele dine reiseopplevelser. Har vært mye i Asia, men aldri prioritert Sør Korea. Har hørt andre betrakte Seoul som litt kjedelig sammenlignet med Tokyo. Hvordan vurderer du den påstanden ?
Helt enig der, det er veldig godt å slippe jetlag og det er absolutt mulighet til å kose seg ombord selv om det er kortere turer internt i Europa. Selv fløy jeg både Oslo-London og London-Helsinki tur/retur i helgen og det gav meg både fine opplevelser ombord og i loungen. Det hjelper jo også på at LHR-HEL gir godt med Tier points hos BA Tusen takk for en strålende tur, du inspirerer til å ta en slik tur selv med dette flotte reisebrevet
He-he! Takk så mye. Jeg forsøker å spise lokalt, men er for feig til å gå for de mest eksotiske rettene. Takk! Bare hyggelig! Seoul er nok kanskje hakket mer influert av vesten enn Tokyo, men fortsatt sterkt preget av den spesielle kulturen i Fjerne Østen og kjedelig ville jeg ikke kalle byen. Dessuten er Seoul mye mer tilgjengelig enn Tokyo. Tokyo er jo så enorm at man må ta toget/metro nesten uansett hva man ønsker å se. Egentlig kommer det jo helt an på hva man er ute etter. For meg som er litt "altetende" når det gjelder severdigheter var det masse å se. Mmmm! Det er hyggelig å høre at jeg kan bidra med litt reiselyst her på forumet. He-he, takk!
Supert @Herlov , du skriver veldig bra, og legger ved flotte bilder. Takk for at du deler, alltid en fornøyelse
Flott reisebrev må jeg si! Her har du fått mye opplevelser og flytyper inkludert i en ganske kort tur....det krever jo tid og oppmerksomhet å skrive også....takk for at du deler! Kam-sa hammi-Da @Herlov