Muligheter for å komme seg til Kina igjen uten at det koster en arm. Søk på Google Flights og book hos Lufthansa. From Oslo (OSL) Beijing (PEK) €1,267 Shanghai (PVG) €1,438 Open-jaw example Oslo (OSL) - Beijing (PEK) Shanghai (PVG) - Oslo (OSL) €1,343 Standard fare: €3,500+ Class: Business class (P) Stopovers: – Transfers: €100 Min. stay: 6 days Book on/before: ? Travel dates: SEP-APR ’24 Availability: Decent Alliance: Star Alliance Airlines: Air China Lufthansa Swiss Kilde: Luxury Flight Club
Frister litt dette må jeg si. Ser ut som booking class P som gir 100% aka 11000 poeng for MUC-PVG t/r, og legg på 1500 for tilslutning Oslo. Hvordan er det å være turist og norsk i Shanghai om dagen? Er 72t visum fortsatt en greie?
Godt tilbud tatt i betraktning at prisene har vært høye lenge. Booket selv en reise for neste år. NB: Jeg valgte Business, med mulighet for refusjon, tross kostbart gebyr. Hadde håpet at jeg da skulle få Z-klasse, men det var fortsatt P. Betalte cirka 5000 kroner ekstra hver vei...