Jeg skal fly med SAS Plus i morgen til utlandet. Flyr nesten alltid med BA så dette skjer ikke så ofte Men spørsmålet er da om det er servering av alkohol på innenriks loungen? Jeg har kun SAS sølvkort så kommer ikke inn i gull lounge. Hvis de har alkohol, hva serverer de da? Normalt sitter jeg alltid på OSL loungen.
Du har også tilgang på businessdelen av utanlandsloungen med SAS Plus (også med sølvkort no rundt jul?).
Nei, ikkje på "gull-avdelinga", men du har tilgang til business-avdelinga av SAS lounge utland (og innland) med SAS Plus. Frå mandag 17.des til 6.januar har du samme tilgang i SAS Go med sølvkort.
Men da har jeg vel flaks at ikke sølvkort medlemmer kommer inn i morgen som er 16 desember? Da er vel business loungen ikke så overfyllt som den vil bli på mandag?
Er lenge siden det stod skilt med 3,5% på ølet.. Har ikke sett noe som helst etter dette, men på vinen står det %..
Jeg skal vel være der i ca 30 min så jeg overlever vel Men kan jo selvsagt ikke sammenlignes med BA F loungen jeg bruker på LHR
Hmm.. Er dette nytt bilde? Er Ikke lenge siden jeg så at det stod. Mulig det varierer fra vin til vin..
Er det lik mat på utland (ikke gullstua) og innlands? Jeg har bare vært på innlands, og ikke så veldig imponert. F.eks kan jeg ikke huske å ha sett noe pålegg der for å kunne smøre seg en baguett? Og hvor er det mest sannsynlig å finne plass til en familie på fem i morgen på dagtid? Mye valuta for sølvkortet mitt sommerstid
Litt bedre utvalg på utland. Sving innom innland for å lodde stemninga først, så går dere på utland om det ikke er plass eller noe å spise på innland