OSL-SEA/MSP/ATL/DTW I business under 6000.

Tråd i 'Reisedeals' startet av MIkrovegas, 08. april 2016.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    340-300 og 330-300, er det ikke bare motorene som er forskjellen?
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nja... 340 har vel ikke motorer, men hårfønere
     
  3. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Last edited: 27. mai 2016
    Fnate liker dette
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Var inne å sjekka bookingen idag, og såg at eg var booka om på returen frå Seattle. No var det mellomlanding på FRA istadenfor CPH, og dermed Lufthansa biz til OSL istadenfor SAS plus. Eigentleg heilt supert.

    Eg har lenge irritert meg over at eg bestilte retur den 1. januar istadenfor 2. januar. På mi opprinnelege booking hadde eg 5 timar connection i Toronto, no hadde eg 1 time. Eg gjekk på Air Canada sine sider og fann ei fin rute 2. januar, med 5 timar connection i Toronto. Ringte Air Canada sitt reservasjonssenter og sa at eg hadde veldig lyst på litt lenger connection i Toronto, slik at eg fekk sett byen. Eg tilbydde meg å reise heim 2. januar istaden for 1. januar, slik at eg kunne få denne 5-timers connectionen, leste opp flight nummera eg hadde funne og ho fiksa biffen. Returen forandra utan ei krone i avgift og framleis connection via Frankfurt på veg tilbake.

    Då er den sorga ute av livet mitt, og eg kan tenkje litt mindre på morgonfly medan eg feirar nyttår i Seattle! :D
     
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    A330 har First, A340 har ikke dette. Nå forsvinner riktig nok A330 First gravis ut av flåten fra vinteren av, så konfigurasjonen blir nokså lik etterhvert.
     
    RoadKing liker dette
  6. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Begynner så smått å glede meg til Seattle tur i februar. Skal være i 3 netter og har søkt forumet her etter reisebrev og tips til things to do i Seattle. Tenker også at flere som fikk booka dette supre "tilbudet" gjerne har vært i Seattle allerede og kanskje har noen erfaringer å dele, også ift gode hotell i downtown Seattle?

    Ang. ruteendringer så har det vært mange av de....hvertfall 5-6 stykker.....tror jeg aldri har opplevd så mange før ifbm en booking. 2 flybytter og masse 5-10 mins endringer. Uansett så blir det nok storveis på upper deck i en 747-400:)
     
    Blaa and CrotchRocket like this.
  7. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan er reiseruta og hvilke selskap/flymaskiner?
     
  8. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    @Robamu Ruta er OSL-FRA-SEA og tilbake med LH i 747-400
     
  9. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg flyr også OSL-FRA-SEA i februar. Det var A340 én vei og B747 den andre, eller kanskje jeg roter? Jeg husker ikke om Lufthansa har A340 i Frankfurt. Uansett, jeg satser på å ta toget videre til Vancouver, siden jeg var i Seattle i fjor. :)
     
  10. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    ...tror det meste av 340 og 330 har base i MUC, så jeg tipper du har 747 begge veier. Hvor bodde du og har du noen gode tips til hva som bør oppleves i SEA? @Herlov
     
  11. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg var der bare drøye to dager, @FFlyer, så jeg fikk ikke sett alt, men jeg skrev et lite reisebrev, som ligger her; https://insideflyer.no/forums/threads/osl-zrh-lax-swiss-e190-a340-c.3311/ Den gangen var hotellprisene veldig høye i sentrum, så jeg endte opp på Radisson på flyplassen, siden jeg uansett skulle avgårde tidlig med flyet tilbake til LAX.
     
    FFlyer liker dette

Del denne siden