Oslo - Auckland - Oslo med TG F&C, SQ F&C og NH F (Komplett)

Tråd i 'Reisebrev' startet av bombusfervidus, 28. april 2019.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,727
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for at du deler! Reiselysten øker i takt med innleggene..

2. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,206
    Bonuspoeng:
    183
    Når man kommer inn i loungen kan man gå til høyre inn i «mørket» eller til venstre hvor det er en fin lys avdeling med flott utsyn over hele flyplassen. I dag lørdag morgen litt over åtte er det god plass her.

Loungen er ikke helt førsteklasselounge, men det er vel primært en lounge for ANAs diamant-kunder.

Som mange har beskrevet sliter dragene (hvis man kan kalle japanske lounge-vertinner for det) litt med reglen om at man kan bruke Suite lounge 24 timer etter ankomst i F, selv om man reiser videre i C, fordi de ser på datoen på billetten man reiste og ikke når man ankom Haneda. Etter to forsøk på å peke til business loungen, to telefoner til kollegaer og total involvering av 7 personer ble det til slutt dyp bukking og innslipp.

animals and RoadKing like this.
  3. Reiseglad

Reiseglad Medlem

Likes mottatt:
    185
    Bonuspoeng:
    43
    Veldig kult reisebrev! Får vann i munnen, både av fly og matbeskrivelsene. ;) Har du noe sted skrevet om hvordan du gikk frem for å booke reisen og hvor mye planlegging som lå bak?

4. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,081
    Bonuspoeng:
    183
    Målet med denne reisen er suite i SQ285 og/eller SQ286 og så mye F som mulig. Med en gang jeg fikk Go fra kona, brukte jeg en liten time på å sette sammen en rute før jeg ringte SAS Selve bookingen kan du lese mer om her:

https://insideflyer.no/forums/threa...er-vanlig-poengreise.9284/page-40#post-218322
    https://insideflyer.no/forums/threa...er-vanlig-poengreise.9284/page-52#post-227004

Last edited: 14. mai 2019
  5. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Drømmerute for å prøve ulike first class produkter. Fine innlegg og bra bilder :D

bombusfervidus liker dette
  6. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,081
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp. I løpet av to år har jeg prøvd F hos LH, OZ, TG, SQ og NH, short haul C hos NH, OZ, BR og TG og long haul C hos SQ. Kommende turer vil long haul C hos LX, BR, NH og TK være i fokus.

drsyk and flying_all like this.
  7. Reiseglad

Reiseglad Medlem

Likes mottatt:
    185
    Bonuspoeng:
    43
    Go? Eller Plus? :p

8. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,081
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg involverer ikke SK i CT-sammenhemg. ;-)

Del denne siden