Oslo - Hongkong 5-10.11. Fly & hotell for salg.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Rohass, 20. okt 2015.

  1. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Har en Oslo / Hongkong t/r, 5-10 November, SAS VIP GO ( Torsdag - Tirsdag ) liggende.

    Betalte 2990 for billetten, har samtidig en bestilling 6-8.11, på Best Western Causeway Bay, superiorrom for 2 personer som er forhåndsbetalt til litt over 2000 kr.
    Om noen ønsker en langhelg i Hongkong, så vurderer jeg å selge billetten for kostpris, og kan da legge ved hotellet som bonus. Tror også turen genererer ca 10800 EB poeng.

    Var jo egentlig tenkt å dra selv, og vil nok fortsatt gjøre det om ingen vil steppe inn her.
    Men samtidig så blir det en vel stressende periode for meg, så om noen med litt bedre anledning skulle være interessert, så er det bare å sende en melding, eventuelle bud er så klart ok.

    Capture.JPG
     
    Last edited: 20. okt 2015
  2. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    er dette i ny kabin?
     
  3. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Hmm det vet jeg faktisk ikke, det var iallefall det når jeg dro i September, men hvordan finner man ut det da ?
     
  4. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Hvorfor har du bestilt hotell 6-8 men ikke de to siste dagene? :p
     
  5. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Kom plutselig litt ekstra fridager min vei, så jeg suspenderer dette tilbudet, og håper det går i orden å reise likevel. Beklager så mye til de som ønsket å overta denne turen, må bare si at annonsen ble lagd i beste mening ut ifra den informasjonen jeg hadde fram til idag..
     
  6. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    du kan godt skrive det som det var.. du "suspenderte" ikke tilbudet - du suspenderte avtalen etter den var i boks. du solgte meg billettene og ga meg kontonr til overføring klokken 13 eller noe sånt. Så sluttet du å svare, jeg sendte til slutt sms klokken 18 om du hadde ordnet det ferdig med SAS. Klokken 20 fikk jeg plutselig en PM på forumet at du hadde ombestemt deg. Ekstremt useriøst og jeg hadde jo allerede begynt å planlegge denne turen som jeg hadde kjøpt.

    En ting er at du har vært så useriøs som du har vært, en annen ting er at du pynter såpass på det som har skjedd som i denne posten din.

    Lykke til videre Rohass.
     
  7. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Ser på loggen du takket ja til tilbudet mitt kl 12:16.

    Du ga meg kontonr og ba meg betale kl 13:38 og sa du skulle ordne med SAS.

    Klokken 19:19 etter jeg hadde purret på sms(18:45) fikk jeg PM at du plutselig hadde ombestemt deg med diverse unnskyldninger.
     

Del denne siden