Kan ikke se at noen andre har delt denne, men kan sikkert være interessant for noen? Skulle gjerne ha benyttet meg av denne selv, men blir nok litt for langt å reise med to småtasser på slep... https://www.flyertalk.com/forum/pre...pt-french-polynesia-2555-rt.html#post29246098 Tett på 30 000 miles...
Det er en helvetes lang tur, for å si det mildt, og det er bare å bunkre opp med body lotion, men jeg skal innrømme at det rykker litt i bookingfingeren.
Ja, helt enig, da hadde jeg booket en slik tur asap! Uaktuelt å sitte 18t i 2-2-2 uansett om det er C
Jeg har inntrykk av at man lett slipper det - på turen jeg hadde en uke før jul var det iallefall mange ledige seter, og begge veier fikk jeg en 2x2 alene - en til å spise/lese/se film/glane ut av vinduet i, og en til å sove i (har ikke sovet så godt siden jeg var barn, over 11 timer på hjemturen...).
Tja... Litt snobbete utsagn når man vet det finnes 3-4-3 konfigurasjoner og noen ikke har noe valg men må reise med det.
Det har du rett i, det gjeld å halde tunga beint i munnen. Du får biz heile vegen for same pris, men ser ut til å vere veldig avgrensa med dagar. Ser ut til at dei dagane det står to ledige i business, so får du det heile vegen. No er sjølvsagt 12. september til 2. november ei urealistisk reisetid, men reknar med at det fins fleire eksempel.