Hei, sitter å prøver billetter for en reise til Beijing og Bangkok, men sliter veldig med å få det til å gå opp. Samtidig ønsker man jo å få eurobonuspoeng, men kan bli vanskelig. Noen av dere eksperter som kan gi en hjelpende hånd? Ankommer Gardemoen kl 13.35 12. april. Ønsker avgang til PEK (Beijing) samme dag. Kan reise ut den 13. om reisen er kort. Må være i PEK på ettermiddagen den 13. Avreise PEK til Bangkok den 16. april. Uansett tidslett. Hjemreise til Oslo den 26.april. Er det noen selskaper som selger enkeltbilletter til lik pris begge veier, som Norwegian? Billigst mulig, men kan gå litt opp i pris om det gir bra med EB poeng. Tusen takk for all hjelp. Hvis dette er skrevet i feil forum, så må gjerne admin flytte innlegget.
Kan du fly på SAS sine ungdomsbilletter? I så tilfelle ville jeg fløyet SAS til PEK og Kjørt retur fra BKK via HKG. Tror du klarer å finne relativt billige billetter mellom PEK-BKK og BKK-HKG. Generelt så er enveis billetter veldig dårlig butikk. Og ofte så koster en vei mye mer en tur-retur til sammen. Med tidsforskjell og alt så skal det ikke mye slinger i valsen for at du ikke rekker å komme frem til ettermiddagen den 13.
Må være der før kl 19 på den 13. Ungdomsbilletter kan jeg nok ikke bruke, ja hvis 40 ikke er de nye 20... Store ulempen med det er at flyet fra HKG går tidlig på morgenen. Vanskelig å komme inn fra BKK så tidlig.
Tror uansett ikke det blir billig for deg. Du kan f.eks bruke google flights. Det er alltid rissiko når man ikke har gjennomgående billetter så må du legge godt tid på flyplassen i tilfelle forsinkelser. Som sagt tror ikke det blir billig: https://www.google.no/flights/#sear...;tt=o;sel=OSLDOH0QR176-DOHPEK1QR892;q=flights
Ente med å bestille billetter gjennom Qatar. Så får jeg heller bare fly litt mer A* etterhvert. Takk for forslagene.