Bergen og Stavanger er berørt nå. Noen sted leser jeg at det er bare fredag, andre at det kommer tilbake etter helga. Men dette kan godt i tillegg påvirke flyvningene over Atlanterhavet dagene fremover? Er det noen som har bedre oversikt?
Fri ombooking av flights til/fra SVG, HAU og BGO i dag, sier SAS.no: MULIGHET FOR OMBOOKING STAVANGER, HAUGESUND OG BERGEN 17 FEBRUAR 2023 Da det er meldt krevende værforhold utover ettermiddagen og vi forventer trafikkforstyrrelser grunnet været, tilbys reisende som skal til/fra Stavanger, Haugesund eller Bergen muligheten å booke om sin flygning til tidligere i dag, eller et senere tidspunkt. Denne mulighetene gjelder for passasjerer med gyldig SAS-billett 17 februar 2023. Endringen kan gjøres ved å kontakte kundeservice på telefon +21 89 64 00 eller direkte på flyplassen.
Har fått merket han der Otto litt, fruen og sønn sitter på OSL og kommer seg p.t. ikke til CPH for videre med TG i morgen. Fullstendig overbookingskaos og er vel en del vinterferie også så alle fly i morgen OSL-CPH er fullbooket. Foreløpig liten hjelp i EBD her. Spurte om de ville putte dem på Qatar i morgen men det var no go. Ellers ser jeg ikke særlig mange muligheter lørdag for OSL-BKK for to ledige business seter noe som helst sted. Noen andre som har noen lyse ideer så tas det gjerne i mot. Artig observasjon: hundrevis av mennesker i kø på Sas Service Point OSL i kveld i påvente av hotellvoucher. Glem det sa jeg, og booket tvert på Radisson. De ligger nå og sover, mens det tikker inn SMS til meg om at bussen til Radisson Alna går snart. Etterpå kontra, nå har de fått rom på Thon Lillestrøm. Sirkus.
Bolaget satte opp en Crj på morran i dag SK6331 så da blir det fin connection til TG i dag likevel. Flere på service point som først hadde fått plass søndag så fint å bli prioritert i dag.