Oversikt over flyvninger med ANA sin nye kabin (altså, jeg LURER på om noen vet om en oversikt)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Satyv, 23. nov 2020.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen av dere som har kommet over en oversikt som viser hvilke flyvninger ANA har ny kabin? :)
     
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,846
    Likes mottatt:
    7,972
    Bonuspoeng:
    183
    LHR og FRA ifra Europa ihvertfall. Det du enkelt kan gjøre er å gå inn på https://www.ana.co.jp/en/jp/ og velge den flighten du evt ser på. Så ser du om det står "The Suite" eller "The Room" på den aktuelle flygingen :)
     
    trygveat and Satyv like this.
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,668
    Bonuspoeng:
    183
    Satyv, dahlmath and trygveat like this.
  4. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har sett denne, men som du sier er den ikke helt oppdatert. :)
     
    snus_mumrikken liker dette
  5. dahlmath

    dahlmath Aktivt Medlem

    Innlegg:
    429
    Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Denne er vel enklaste at gå etter (men då må man kanskje anstrenge sig litt før mye;))
    • The new business class cabin has 64 seats, while the old cabin has either 52 or 68 seats
    • If the business class cabin goes to row 20, then it’s the new business class; otherwise it’s the old business class
     
    snus_mumrikken liker dette
  6. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,668
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, dette er nok det enklaste.
    Då er seat alert appen til Expert Flyer fin syns eg.
     
    Satyv and dahlmath like this.
  7. Weissen

    Weissen Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    237
    Bonuspoeng:
    43
    ANA starter helt i slutten av mars å fly NH224 og NH223 (altså kveldsavgangen fra Frankfurt og formiddagsavgangen fra HND) med NY kabin. Mulig dette er gammelt nytt (?), men AF sier ikke noe om 2019-kabin på disse avgangene, så dette var i hvert fall nytt for meg. Jeg har stolt blindt på AF, men x antall setesøk hos Expert Flyer og dummy bookinger hos ANA viser at det er ny kabin på disse rutene. Awardfares er ikke helt oppdatert her altså.
     
  8. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Det gjelder ikke kun ANA, fikk opp 2-2-2 config på Thai C på AF, ved setevalg var det 1-2-1.
     
  9. Weissen

    Weissen Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    237
    Bonuspoeng:
    43
    Grei påminnelse om å alltid dobbeltsjekke config før booking altså. Kunne jo vært motsatt, og den er litt kjipere;)
     
    Magnus1001 liker dette
  10. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    815
    Likes mottatt:
    3,289
    Bonuspoeng:
    93
    Merka også denne ifbm booking eg har i oktober. Basert på AF skulle ein tru det var gammal kabin, men når ein sjekka hos ANA så er det SUITES :)
     
  11. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,618
    Likes mottatt:
    6,616
    Bonuspoeng:
    183
    Planen til ANA var å oppgradere den andre avgangen FRA-HND til ny konfig på vårparten en gang, men dette har blitt utsatt siden ANA har satt inn 789 på ruten pga korona. Siden ANA selger The Suite/The Room på avgangen til sommeren/høsten kan vi jo anta at de bytter tilbake til 777, men det kommer vel an på utviklingen av pandemien.

    Forøvrig virker det for meg som at Awardfares bare viser den vanligste konfigen akkurat nå for et flightnummer og ikke gjør noen forsøk på å oppdatere denne for enkeltavganger eller endringer fram i tid.
     
    oleredv and Jonkebassen like this.
  12. Apo

    Apo Medlem

    Innlegg:
    234
    Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Reiser med ANA i biz med ny kabin "The Room" Her var det mye ledig gitt. Tips til setevalg for dere som har testet den? (reiser alene) Ser jeg kan velge sete inne på SAS eller ANA nå
     

    Attached Files:

  13. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,457
    Likes mottatt:
    5,607
    Bonuspoeng:
    183
    Den oversikten sier vel bare hvilke seter som er valgt/blokkert, ikke nødvendigvis hvor mange som faktisk kommer til å reise.

    Ta gjerne en titt på seatguru for å finne ut hvilke seter passer deg best.
     
  14. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    861
    Likes mottatt:
    2,988
    Bonuspoeng:
    93
    Mener jeg så at de hadde mål om å oppgradere alle kabinene innen april 2021 :)
     
    snus_mumrikken liker dette
  15. Apo

    Apo Medlem

    Innlegg:
    234
    Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Googlet litt den nye The Room kabinen og fant fra en anmeldelse:
    The best seats for solo travelers are 5A, 5K, 19A, and 19K. These seats, in particular, are true window seats in the mini-cabin, which means it’ll be quiet, private, and have minimal foot traffic.

    Da ble det 5A på meg i den fremre minikabinen :). Gøy at man kunne velge fritt nå. Legger ved bedre oversikt.
     

    Attached Files:

    holmen liker dette
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,729
    Likes mottatt:
    21,911
    Bonuspoeng:
    293
    I The Suite skal alle (vindus)setene være like, så samme om man rad 1 eller 2.
     
  17. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,668
    Bonuspoeng:
    183
    Det hadde vore heilt fantastisk, gjaldt det kun FRA eller også MUC etc?
     
  18. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    861
    Likes mottatt:
    2,988
    Bonuspoeng:
    93
    Husker desverre ikke hvor jeg så dette, såå er vanskelig å finne tilbake til "kilden" :(

    Men hvis du finner F biletter på ANA sin webside. Så står det " the suite" på alle flyvninger i nov neste år. Selvom awardfares viser gammel kabin.
     
    snus_mumrikken liker dette
  19. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,668
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekka no på mulig retur til Muc i Juni, var fortsatt gammal kabin. Men mykje kan jo ha skjedd til den tid med kabin. Og o
    ein i det heile tatt får lov og ha transit i Japan.
     

Del denne siden