Jeg tar ansvar og ønsker god påskeaften. Registrerer at det er to (!) avganger fra SVG, en fra KRS, 9 fra BGO og 6 fra TRD. Trist å se. Ha en strålende lørdag med noe godt på både tallerknene og i glassene!
God påskeaften! Ingen store planer, og dessverre ikke vær til å være ute (på balkongen i dag) Benker meg i stedet på sofaen med klassikeren «Daydream Nation» av «Sonic Youth» på øret samt en bok om samme skive.
God påskeaften! Sykkeltur i regn frister ikke, så da ble det en innedag. Og prøve å få liv en 82 modell ZX Spectrum. Ha en fortsatt fin påske ...
God ettermiddag fra utenfor OSL. Måtte kjøre en tur i dag bare for å kjenne på følelsen; Det var så dødt på flyplassen så hjalp ikke noe særlig. Lysere tider i møte forhåpentligvis. God påskeaften til alle sammen
God påske God påskeaften som flere sier selv on det ikke helt er aften enda Her lager mor mat til meg og søster + bestefar og bror som tar turen innom. Så da ønsker jeg alle selv om dere er i karantene eller ei en god påskeaften og god lørdag
God ettermiddag fra en grå hovedstad. Slapp morgen, etterfulgt av nesten 3 timer i skogen med hunden. Hadde ventet å bli veldig våt på turen, men regnet startet ikke før vi var hjemme igjen. Sympatisk! Nå står lammet i ovnen, og om noen timer er det påskemiddag. Før det blir det nok litt Lego. Snart ferdig med bokhandelen jeg holder på med. Glad påsk!
God Påskeaften Her begynte arbeidsdagen kl 15 og varer helt frem til Tirsdag kl 0800.. Smittefrakkene ligger klare i sykebilen, men håper de slipper å bli tatt i bruk.. Blir så jækla klam i de dressene over tid Håper folket får en fin påske, selv om den er litt annerledes!
God Påskaften fra Nidaros Her ble dagen tilbragt med dagstur på hytta og avsluttet med den nye «Fjols til fjells». OK å ha sett, men ikke en «høydare» akkurat... Ha en god natt og en dertil hørende Påskemorgen