Påskeparade i dag på 5th avenue. Nå sitter vi på en cafe i Upper West og nyter den beste croiassanten jeg har spist i mitt liv
Ferden gikk fra hotellet opp mot Central Park. Ble litt skuffet av at mathallen ved Alene hjemme hotellet var stengt. Farvel NYC, vi ses snart igjen.
Tok oss en croissant hver og spaserte opp og ned upper west side før vi skulle hente leiebilen som vi hadde parkert vis a vis Central Park. Litt nervøs for en bot siden vi stod 0,5 meter for nærme hydranten men ingen lapp på ruten 0,- i parkeringsutgifter på Manhatten hadde jeg ikke forventet Zoom opp på skiltet og husk dette trikset om man har med leiebil hit
Videre gikk ferden til hotellet for utsjekk og inn med baggasjen for avgang Ewr. Vi leverte bilen og tok airtrain til terminal b og Lufthansa sin senator lounge. Maten her og utvalget var langt bedre en Sas sin. Fikk gode tips av to hyggelig folk bak oss i innsjekk om å gå hit først og flytte oss over i Sas loungen når danskene hadde forlatt loungen for deres avreise til Kastrup. Da avslutter jeg reisebrevet med det mest publiserte bildet på IF. Takk for følget
Tak for knall reisebrev, håper jeg kommer meg tilbake til uniten om ikke for lenge, dette ga reiselyst!