God morgen 1. påskedag .. Her er det vått og grått, i kveld og i morgen skal det snø .. snart sommer ..
God morgen fra Sas lounge. Kudos at de i det hele tatt holder åpent. Serverer havregrøt, påsmurte baguetter, kjeks. Juice og kaffe til drikke. Trodde aldri jeg skulle være alene i en Sas lounge Fortsatt god påske
God føremiddag frå Sunnfjord. Grått og vått austlandsveir i dag, so då vert det innedag med husarbeid og mat. På tide å finne fram Kong Haakon-konfekten eg har spart frå jul.
God morgen fra Lillehammer, i dag er pakke og hjemreisedag. Kanskje like greit etter å ha stått for en høyhastighets controlled flight into terrain i Hafjell i går, så i dag er en litt mer blå og gul enn vanlig, får håpe påskemorgenen slukker sorgen!
God morgen fra hytten. Solen skinner fra skyfri himmel, akkurat som det pleier. Men det er ikke så varmt. Startet dagen med å booke bonusreise til ORD/SFO i 2022. Skulle egentlig reise med en kompis nå i mai. Men da blir det kanskje tur neste år i stedet. Straks brunch. Nyt søndagen!
Dagen startet med nybooket billett til kommende tur til uken, Men hvor ? 10 poeng til den som gjetter riktig
Siden KLM -så vidt jeg husker- i hovedsak bruker A330-200 til Midt-Østen, tipper jeg Dubai, evt en av nabostatene.
Så gøy at noen ville prøve å gjette Er dessverre feil kontinent og omkring 7-8 timer timer flytur ifra Dubai til den andre destinasjonen. Men like varmt
God morgen fra godstolen! Første kaffekopp er i kroppen, nr 2 er straks på vei. Da er jeg ladet nok til å begynne å tenke å frokost. Deretter litt mer rydding... du verden så mye skrot man klarer å samle over noen år, skulle ha oppretteholdt flytting hvert 3. år eller noe slikt, ikke bo på en og samme plass. Men greit, føles som en lettelse å bære ut søppelsekkene, gleder meg til dynga åpner på tirsdag, endelig virkelig kvitt en del av livet som man ikke nødvendigvis trenger å bli minnet på. Reisefronten: siden vi ikke kommer oss til Sakurablomstring må den komme til oss, tenker å kjøpe en svær plakat eller bilde, evt bildetapet med et blomstrende sakuratre til soverommet. Ha en flott dag!
God formiddag fra Porsgrunn. Lett hang-over etter gårsdagens grillings med påfølgende kaffe avec.. Strålende seier til Liverpool i går også. Og fri 16 dager til. Kykkeli-ky
Gledeleg påske, folkens! Etter sju dagar vart siste rest av fars gebursdagskake endeleg fortært. Det er tydelegvis beintøft å feira 70-årsdag! I dag går turen nordover til Aust-Finnmark, rett nok sørover til Gardermoen før nordover til Langnes og så austover til heimen i Gokk. Dette bør gi litt statuspoeng! Stille på Værnes Ha ein fin første påskedag! PS Kan hende kuppar eg denne tråden bittelitt dersom det er noko å fortelja frå dagens flyturar
Etter litt mere leting havnet jeg på Lagos, flytiden er 6:40, flytypen er riktig, det er et stykke unna Dubai og det er varmt der. Fikk jeg poengene?
God ettermiddag! Idag er det bryggedag, sommerens Weissbier må lages. Ellers blir det grillet påskehøne i skitværet. Havnet i memory lane og kikket på denne delen av CT-tråden: https://insideflyer.no/forums/threa...r-av-ct-eller-vanlig-poengreise.9284/page-126 Sukk! Det var tider!
God søndag fra den Arktiske hovedstaden Her er det overskyet og det kan se ut som det har snødd i natt. Gårsdagens påskemiddag med noen av mine venner var en suksess og alle var fornøyde. Idag har jeg ryddet litt opp og nå ser jeg på sesong 22 av South Park. Ellers tenker jeg å dra en tur til Flyplassen etterpå for å møte kameraten min jeg bor med som kommer med DY382. Ellers ingen flere planer så ha en flott 1. Påskedag alle sammen