Nå er det vel strengt tatt ikke morgen lenger, og jeg er ikke så inni disse salmeversene, men God 1 påskedag ønskes iallefall. Alle må ha sovet lenge i dag eller være fryktelig fyllesyke siden man ikke får en god morgen tråd før kl 1515. Jeg hadde hjemme alene kveld i går. Og det ble en del godt i glasset og så sov man skikkelig lenge i dag. Har et henteoppdrag på Kjevik som ble forsinket da de reisende måtte bytte fly i Oslo. Så da ble det en times forsinkelse. Deretter middag hos opphavet. Det er grått og trist og regnvær ute her i dag. Så en fin dag til å gjøre ting inne. Her er dagens fjellskrekkregel:
Poppis med morratråd i dag, ja... Her har man neste akkurat stått opp. Det har vært god frokost, masse kaffe og bittelitt skurr i halsen. Håper det er noe som forsvinner rimelig raskt. Ellers er det bare å lene seg tilbake og nyte resten av Påsken. Sent i morgen kveld rettes nemlig snuta for London og litt jobb. Ha en fin en
Grått og trist i Oslo i dag. Dagen går med til klesvask og reiserapportskriving. Kanskje det blir noen ablegøyer når mørket kommer. Ha en fin dag!
God ettermiddag fra et grått og trist Finnsskogen! Dritvær og de eneste turene det har blitt utetid, er turene med bikkja og grilling av lunsj. Må jo grille i påsken. Det kan du drømme om. Har selv fått det og er inne i slutten av min første uke. Flere bekjente har holdt på i både to og tre uker. Så lykke til.
God morgen fra Dallas! Det er mange andre Oneworld-lounger enn Admirals Club jeg skulle hatt en 10 timer transitt. Jaja. Nå har de i allefall fått satt ut litt kjøtt, potetmos og et par supper i "Flagship Dining". Hva er det med amerikanere og høyttaler på telefonen?
Når man kjøper en iPhone i US, følger det ikke med øreplugger? Kanskje insideflyer.no skal gi dette som u-hjelp tilbake til amerika, vi fikk jo litt av hvert i Marshallhjelpen fra den kanten... Kanskje et oppdrag for boardingarea
God eftan fra California. Fruen fikk dratt meg med i kjerka i år igjen. Litt underholdende at her i byen er de ganske så avansert med fete projektorer som viste frem salmene og diverse info. Midt i kræsjet PCen og det tok ca. 5 minutter før PCen ble restartet, så 5 minutter ble menigheten velsignet med Microsoftlogoen Nå er de sofasurfing før storinnrykk til middag