Påskemorgen slukker tørsten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 27. mars 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er det vel strengt tatt ikke morgen lenger, og jeg er ikke så inni disse salmeversene, men God 1 påskedag ønskes iallefall.

    Alle må ha sovet lenge i dag eller være fryktelig fyllesyke siden man ikke får en god morgen tråd før kl 1515.

    Jeg hadde hjemme alene kveld i går. Og det ble en del godt i glasset og så sov man skikkelig lenge i dag. Har et henteoppdrag på Kjevik som ble forsinket da de reisende måtte bytte fly i Oslo. Så da ble det en times forsinkelse. Deretter middag hos opphavet.

    Det er grått og trist og regnvær ute her i dag. Så en fin dag til å gjøre ting inne.

    Her er dagens fjellskrekkregel:
    upload_2016-3-27_15-20-29.png
     
    mhsalv liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Poppis med morratråd i dag, ja...

    Her har man neste akkurat stått opp. Det har vært god frokost, masse kaffe og bittelitt skurr i halsen. Håper det er noe som forsvinner rimelig raskt.

    Ellers er det bare å lene seg tilbake og nyte resten av Påsken. Sent i morgen kveld rettes nemlig snuta for London og litt jobb.

    Ha en fin en
     
    Flemming Poulsen liker dette
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Grått og trist i Oslo i dag. Dagen går med til klesvask og reiserapportskriving. Kanskje det blir noen ablegøyer når mørket kommer. Ha en fin dag!
     
  4. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra et grått og trist Finnsskogen!
    Dritvær og de eneste turene det har blitt utetid, er turene med bikkja og grilling av lunsj. Må jo grille i påsken.
    Det kan du drømme om. Har selv fått det og er inne i slutten av min første uke. Flere bekjente har holdt på i både to og tre uker. Så lykke til. :D
     
    Fnate liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Da velger jeg å drømme om det :)

    E'kke feil å drømme, si?
     
    Kjakan liker dette
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Dallas!

    Det er mange andre Oneworld-lounger enn Admirals Club jeg skulle hatt en 10 timer transitt. Jaja. Nå har de i allefall fått satt ut litt kjøtt, potetmos og et par supper i "Flagship Dining". Hva er det med amerikanere og høyttaler på telefonen?
     
    Last edited: 27. mars 2016
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det der er helt sinnsykt annoying!!!
     
    peterfox and Herlov like this.
  8. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Når man kjøper en iPhone i US, følger det ikke med øreplugger?
    Kanskje insideflyer.no skal gi dette som u-hjelp tilbake til amerika, vi fikk jo litt av hvert i Marshallhjelpen fra den kanten...
    Kanskje et oppdrag for boardingarea
     
    Scandipendler liker dette
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra California. Fruen fikk dratt meg med i kjerka i år igjen. Litt underholdende at her i byen er de ganske så avansert med fete projektorer som viste frem salmene og diverse info. Midt i kræsjet PCen og det tok ca. 5 minutter før PCen ble restartet, så 5 minutter ble menigheten velsignet med Microsoftlogoen :p

    Nå er de sofasurfing før storinnrykk til middag
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden