Pan Am eiere relanserer luksusreise til ca 650k per billett

Tråd i 'Nyheter' startet av turaga008, 23. juli 2024.

Tags:
  1. turaga008

    turaga008 EBD | OWS

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    For de som har vunnet vikinglotto så fyrer eierne av Pan Am merket opp en skikkelig luksustur med fem stopp og hotellnetter til ca 650k per billett. Eieren sier at dette er den første av flere planlagte luksusreiser. Selv om jeg selv vil ha null mulighet til dette er jeg veldig glad for å se noen prøve å gjenopplive merket igjen, og håper de er suksessfulle samtidig som de lever opp til navnets historie. Forhåpentligvis godt bruk av god merkevare, spennende!

    https://www.forbes.com/sites/irenel...-soars-reviving-the-golden-age-of-air-travel/

    De har også ordnet en sjarmerende brosjyre på nettsiden sin her:
    https://www.criteriontravel.com/panam/index.html

    p.s. flytt gjerne denne tråden til der den skulle høre hjemme om feil forum :)
     
  2. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    3,471
    Bonuspoeng:
    93
    Her er det bare å skrape sammen restene av feriepengene :) Utrolig kult at selskapet som sitter på Pan Am rettighetene gjennomfører en slik tur for 50 heldige kunder. Sikkert ikke bare meg på forumet som syntes det er kult å se bygningen som huset Pan Am hovedkontor når en besøker NY. Med tanke på alt som inngår - galla på Waldorf (om det blir ferdig oppusset) sikkert med overnatting før og etter, 6 strekninger med business og topp luksus hoteller / bevertning så er jo ikke prisen helt gal. En suite på Four Seasons koster jo fort 30k. Gleder meg til å lese reisebrev fra opplevelsen her på forumet :) Kanskje kan administrator på forumet ordne salg av 650 lodd på forumet til 1k stykket så har vi reisebrev i boks :)
     
    Last edited: 23. juli 2024
  3. WingmanWizard

    WingmanWizard Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    18
    Her i Honolulu ser det ut til at Pan Am aldri har blitt helt borte:) Blir nok uansett litt av en tur for de so får til dette.
     

    Attached Files:

    turaga008, Trent600 and phileas like this.

Del denne siden