Pasientreiser

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av XIII, 04. aug 2020.

  1. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hei!

    Jeg skal ta en tur til Oslo med pasientreiser og barnas billett som skal være med er ikke dekket. Barnet er 2 år så da går det ikke å bestille billett på nettside for kun barnet. Hvordan kan jeg gjøre dette?
    Er det mulig å legge til bestillingen min? Muligens med poeng?
     
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,614
    Bonuspoeng:
    293
    Ring SAS
     
  3. Thurbus

    Thurbus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg prøver meg med min case her jeg. Jeg skal ut å fly pasientreise med SAS og ser at det er bookingklasse C. Er det noen som vet om jeg kan opptjene poeng av denne reisen?
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    SAS EuroBonus: Scandinavian Airlines
     
    Thurbus liker dette
  5. tstone

    tstone Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje. Kan være at pasientreisers avtale med sas gjør at du ikke får poeng. Prøv å legg inn eb-nr på flyplassen.
     
    Thurbus liker dette
  6. Thurbus

    Thurbus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Takk for svar, da krysser jeg fingrene for poeng og registrerer EB-nummer på flyplassen.
     
  7. Hanen

    Hanen Medlem

    Innlegg:
    92
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Fikk akkurat lagt inn Eurobonus nummer på en kommende Widerøes flight booket av pasientreiser.
    Dette ble gjort på Widerøes hjemmesider.
     
    Thurbus liker dette
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    C skal være en pluss flex som stemmer godt med hva vi får booket, særlig på kort varsel.

    Det kjøpes jo godt med seter inn, så pasientreiser får ofte god fleksibilitet opp mot pris selv på bookinger på kort varsel.

    Sånn sett kan det lønne seg å la pasientreiser booke, kontra å booke selv og kreve refusjon.
     
    Thurbus and Insomnia4u like this.
  9. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk en reise med pasientreiser i C, men vil gjerne ta et fly litt tidligere. Men det går ikke å endre reise fordi det står at billetten ikke er ordnet enda. Noen som vet hvor nært reise det bruker å komme?

    Evt er det C billetter som man kan reise tidligere hvis det er ledige seter? Eller var det diamant, husker ikke
     
  10. Lumpen

    Lumpen Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    13
    Men erfaring er at pasientreiser i C utstedes dagen før avgang. Og ja, C-klasse er helt fleksibel og kan endres enten hos Pasientreiser i deres åpningstid eller i SAS app/på flyplassen ved innsjekk.
     
  11. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Men hvis jeg endrer i SAS app når bilen utstedes må jeg sikkert betaler prisforskjell. Ved innsjekk unngår jeg det tror jeg
     
  12. Lumpen

    Lumpen Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    13
    C-klasse er fullpris og kan endres uten kostnad så lenge det er ledig plass :)
     
  13. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg mener hvis billettprisen er høyere på flyet som jeg vil bytte til, så er det gratis å endre, men må sikkert dekke prisforskjellen
     

Del denne siden