Plassering av crew på flyet

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RoadKing, 26. okt 2015.

  1. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har heller aldri jobbet i SAS IG kjenner kun to piloter så når du ber meg legge frem eksempler kan jeg ikke det
     
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Som sagt, kjenner kun 2 piloter. Men det fremstår for meg som om det er helt utenkelig at SAS-ansatte ikke misbruker fordeler. De har da vitterlig fordeler i jobben, det har alle.
    Melder meg av. Orker ikke kverulere med deg.
    Til @RoadKing. Var ikke meningen å kuppe tråden ;).
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    No problem @anders82 :)
     
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    ID-billetter, venner og familie-pris. Det er det jeg vet om. Er sikker flere og. Opplys meg SAS-orakel fra nord.
    Tilbake til tema, forstår at trådstarter reagerer når crew sitter med ledig midtsete mens betalende kunder sitter dyttet sammen
     
  5. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    du er veldig naiv og studerer miljø.. men der er du jo ikke naiv... hvordan kan det ha seg?
     
    anders82 liker dette
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Syns vel det der var litt usaklig argument.
     
    m.normann and anders82 like this.
  7. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Beklager, blir bare litt irritert av at alt skal kveruleres.. og at det aldri er noen som gjør galt.. OT er umulig svindel og SAS får ingen ansattfordeler osv...
     
    anders82 liker dette
  8. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Beklager useriøsheten, men de utvider sikkert fordi det ikke er plass til så mange bak gardinen, der crew vanligvis står under hele flyturen ;-)

    Crew er stort sett på jobb når de er ikledd uniform, så personlig er det revnende likegyldig hvor de sitter.....i "Europa". At de saboterer servicenivå synes jeg som betalende er ugreit....Det samme gjelder forøvrig fjortiser i butikk som står med mobiltelefonen! Speking of it: ID pax som okkuperer crew plager meg mer!
     
    peterfox liker dette
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    For å skjære litt igjennom. Crew, enten på privat- eller overføring, sitter på det setet de er tildelt av innsjekkingssyetemet - akkurat som du og jeg. Det er et backoffice som booker setene og ikke crewet selv, med mindre de er på private standbybilletter. 'Misbruk' er dermed svært vanskelig.
     
    SASlovah4evah liker dette
  10. Tazoslo

    Tazoslo Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    og hvis man tar seg bryet med å FAKTISK lese hva som står i innleggene så sparer man seg mye gruff;

    Samme gjelder flyplassbetjening som går rett forbid sikkerhetskontrollen og igjennom selv om de ikke er på jobb.. Dette har jeg dessverre observer på Kjevik.

    Det ble aldri framsatt noen påstander om at kabinpersponell sneik seg forbi køen, i sivilt, på vei hit eller ditt. Det er snakk om BAKKEPERSONELL, som sneik seg forbi køen og som satt på samme flyet som trådstarter. Altså, skulle ikke på jobb på flyplassen, skulle heller ikke rekke et fly til en annen base for så å gå på jobb der.
     
    Are liker dette

Del denne siden