Sitter på en del poeng som kan brukes på en CX F flyvning, evt JAL First flyvning hvor man måtte ønske og hvor det finnes tilgjengelighet. Om du er intr i dette, så er jeg åpen for bud på PM.
Dette var en litt missvisende tittel... Så du vurderer å selge poeng som kan brukes til en First-reise i OneWorld (hvis det er tilgjengelighet)? Foreslår at du endrer tittel til "poeng i xxxxx vurderes solgt"
Ikke meningen å «drepe» tråden men jeg sjekket selv tilgjengelighet med CX F og JAL F for ikke så lenge siden og da fikk jeg beskjed om at der er ingenting tilgjengelig fra juni 2019 til mars 2020... Det er nok litt relevant å ha med i en salgsannonse (På den andre siden er det mye ledig i BA F, men da høye avgifter pga LHR...)
Finner godt med tilgjengelige CX F flyvninger fra både Chicago, Boston og Washington til Hong Kong det neste året. LHR-HKG er så og si umulig. Finner også USA til Tokyo med JAL F på flere datoer det neste året. Noen eksempler som gir treff på de to første tilfeldige datoene jeg søker opp:
Det høres rart ut... Det er ikke mange uker siden jeg og @Bernd booket HND-LHR med JAL F i januar 2020, da var det som sagt to seter ledig den dagen vi ønsket.
Fant dere LHR-HND også? Anyways, minimalt med ledig hvert fall viss man må helt frem til Jan 2020. Tenkte det bare var greit å ta med da deg ikke er like mye tilgjengelig som Star Alliance first (spesielt ut fra Europa)
er det avios du selger? 90k eller? fra iberia? kan disse overføres eller må det bestilles fra din konto?
Avios kan overføres, men det koster like mye som når det er 50% poengrabatt ved kjøp av poeng (som det er et par ganger i året), så da må det nok bestilles fra vedkommendes konto.
Inspirasjon https://www.godsavethepoints.com/2019/04/07/brilliant-ways-to-use-alaska-mileage-plan-miles/