Hei. Noen som vet hvor mange EB poeng man trenger til Hawaii? I både Eco, Premium, Biz of First? Blir ikke klok på det skjemaet som ligger på SAS sine sider. Takk for all hjelp!
I know, fløy dit fyllesyk engang.. Det var stilig skal jeg si deg! Men det var første tur i Jumbo så det var konge!
Reiser over med fruen neste år, riktignok ikke for poeng. Det koster litt om du skal reise med penger også, i alle fall om du går for premium eller bedre. En helsikes lang tur er det også, gleder meg som en unge
Vi fant ECO billetter med Lufthansa i A380 og United siste stykket for ca 7k pr pers.. Biz et helt annen sak.
Får vel SAS rundt 7-8k. Så kan du bruke poeng til å oppgradere til pluss(fra 10 000) eller biz(fra 35 000) fra CPH-SFO eller SFO-CPH.
Star Alliance JV (LH, AC med flere) har i flere år hatt et hyggelig tilbud ut fra København til Honolulu om sommeren, 13-15' i Business
Under priskrigen i fjor fant jeg sykt bra priser i biz.. Men ankeret (kommende kone) stoppet moroa:=) Hadde vært digg å finne OSL-EWR-HNL routing, det er to lange legs men man slipper et stop
Norwegian snakket jo om for noen år siden om en direkterute til Hawaii fra Oslo. Det hadde vært digg! (med fare for å banne i bonus-kirka)
Det er også en pågående kampanje (?) nå med Star Alliance fra Belfast til USA, inkludert Hawaii, og der finne jeg priser på ca 13 600,- tur/retur i Business. Men det er klart, da kommer jo tur/retur Norge - Belfast i tillegg. Ev. kan man svi av noen poeng på akkurat den delen...
Av en eller annen årsak (priskrig?) så finner man relativt ofte slike tilbud fra Belfast og Dublin til USA, både med Star Alliance, Sky Team og One World.
Kan nok anbefales å bruke 110k poenge med *A eller 100 med SK til SFO/LAX, så bruke ekte penger i connection. Så får du også ubegrensede muligheter for stopover. Prøvd sommeren 2014 via SFO og anbefales
Glimrende forslag, det er jo bare å booke til DUB og en kjapp busstur. Betydelig billigere enn å fly til George Best
Vi måtte ut med ~16 000 pr. snute i med LH Premium m.fl. men det er ikke en helt rett fram reiserute med stopp i Vancouver, San Francisco og flere av øyene i Hawaii.