Veldig mye Holiday Inn på listen. Synes Crowne Plaza Bursa i Tyrkia og Crowne Plaza Amman så fine ut. Noen som har erfaring med en av disse hotellene?
Nye pointbreaks mandag 24 november , ikke så veldig intressant synes jeg da det er kun to Intercontinental hoteller på lista
Ikke nå lengre. Det forsvant i løpet av minutter, så minimalt med rom tilgjengelig. Hva er igjen? Masse dill.
Ville egentlig til IC Lhasa, men det satte Jagland og co en stopper for CP VNO er bra for noen hekgeturer i Mai, feks i forkant av MegaDO.
Merkelig. Jeg har en balanse som bare øker, så jeg kikka i morges og fikk en whaa whaa. Skal sjekke igjen
Da var tre PointBreaks booket i hhv. Vilnius, Bucuresti og Marseille. HIX i Marseille er nok ikke det mest spennende hotellet, men de tilbyr suiter for 5000 poeng Er jo ikke noe problem å avbestille hvis det ikke blir mulighet til å reise.
Så vidt jeg vet er det fortsatt mulig å bruke denne metoden. Fungerte for meg for en tid tilbake. Fikk forøvrig booket IC Cairo i desember i denne runden med Pointbreaks