Prioboarding funka fjell, men vi stifta kjapt kjennskap til denne rakkaren: Nei, ikkje flytrappa, men bussen...
...Det var da endelig godt at det ikke endte med "Knyttenevetesten"... notch notch, wink, wink,......
Skulle gjerne svart ja, men her vart folk og berm blanda i bussen... Seffærn Elles kjem det meir om siste strekning i morgon, gamlingar som meg treng litt søvn på denne tida av døgnet
Så nokre ord og bilete frå flyturen mellom Frankfurt og Lisboa. Eg må seie at eg vart positivt overraska over serveringa. Vi fekk nemleg trerettars med denne menyen: Eg gjekk for kveita og ho var sanneleg bra god, nydeleg laga slik at fisken smelta på tunga:
Elles var det god forrett og dessert: Kabinpersonalet var i veldig godt humør og veldig på tilbodssida. På eit tidspunkt kom ei av flyvertinnene og påstod at det slett ikkje var bra at glaset mitt var tomt. Neste sjampisglas vart breiddfullt Vi landa i Lisboa i rute og vart køyrd til hotellet av ein kar som hadde vore sjåfør for Formel 1-lag, Hillary Clinton og mange andre. Ein kjempeartig type som trygt og kjapt fekk oss frakta fram til overnattingsplassen vår
For å vise litt mer fra menyen så hadde reisefølget det Lufthansa på engelsk beskrev som dumplings. Det smakte utmerket og Warsteiner på ordentlig glassflaske er jo aldri feil
Gledelig at loungen nå er blitt alderstilpasset , det lover godt for sommerens nordovertur. Forøvrig: Takk for underholdning, og god tur videre. (Kom litt sent inn på denne tråden (som vanlig er), men har hatt lovlig døgnvillfravær.)
Herren er selvsagt tilgitt for sin noen sene ankomst til denne tråd Ja, når loungen er slik utformet, risikerer man jo å ikke nå sitt fly. Heldigvis går det oftere fly enn buss i nord
Lisboa Nokre dagar i den portugalskapske hovudstad er ikkje feil, i alle fall når sola skin og det er rundt tjue grader. Happy hour i lønsjtida på sangria ved strandpromenaden er heller ikkje feil. Sidan hovudføremålet med dette reisebrevet er sjølve flyturen, skal eg ikkje leggje ut for mange bilete frå Lisboa: Belem-tårnet Trikk Passe frodig til november å vere Is er aldri feil
LH1791 LIS--MUC Så er vi kome til avreisedagen. Lufthansa skal ta oss nordover til vinteren. Heldigvis rakk vi litt flytitting i Lisboa by før avreise til flyplassen:
Overraskande nok gjekk innsjekk (eigen businesskranke) og sikkerheitskontroll (det finst fast track, men det var lite berm å spore) svært kjapt. Alt gjort unna på knappe ti minutt. Det er til å leve med. No sit vi i TAP-loungen med utsikt til stripa. Reisefølgjet er storforundra over at det er så mange TAP-fly her ute...
Det er litt kleint å ta bilete når det er folk her, men ok servering i ein grei, men litt liten lounge. Matbilete:
Haha reisefølge konstaterte mer at antallet TAP fly var høyt, forundret vil jeg ikke si Maten i loungen er forøvrig god. De har kaker både med og uten 5 om dagen... banankake og gulrotkake gir jo 2 av 5 i boks naturligvis... den portugisiske vanlijeterten er muligens ikke like sunn, men vanlije er jo også en vekst så kan jo ikke være helt usunt det heller