I dag ramla det inn poeng for strekningane OSL--FRA og FRA--LIS: 2x 2 000 poeng. Akkurat som forespeila
Og no har vi begge fått poeng for heile denne turen: 4x 2 000 EB-poeng, 8 000 totalt (per snute, altså) Turen vart booka via SAS i J-klasse, men dette vart til D-klasse hos LH. Fin poengsanking intra-Europa
Litt seint ute her, men slit litt med eit etterslep av uleste innlegg etter nokre hektiske veker. Tusen takk for fin rapport! Lisboa står på to-do-lista, kanskje klaffar det i sommar?
Du får sjå kva bookingfingeren seier, men Lisboa var ikkje dumt. Midtsommars er det kanskje i varmaste laget, men det kan jo vera midt i blinken dersom væsketapet blir heldt i sjakk med sangria/øl Det er ikkje berre-berre å vere borte herifrå nokre dagar. Blir det veker, blir ein møtt av eit tal ulesne postar som kan vera like brutalt som ein smekk med kald ause på pung.
Dette var jaggu fin underholdning på dagens togtur mot hovedstaden og kontoret! Takk for en morsom rapport
Dette var kraft saker! De knyttneve bildene er det en obligatorisk test som må utføres og publiseres.Du jukset litt med bein lengden på ene bilde . Uansett er alltid meget underholdende å følge deg på tur! Og sannelig poengene var jo meget påpasselige for usle 5 900 kroner
Takk for hyggjeleg tilbakemelding, @drsyk Mogleg at biletet lyg litt når det gjeld beinlengda, nokre av bilete vart tatt litt sånn i hurten og sturten, men eg har i alle fall ikkje juksa bevisst Trur eg...
Takk for triveleg tilbakemelding! Når det gjeld overnatting, må eg spørja reisefølgjet – eg er rett og slett fullstendig blank... @Earl, kan du bistå?
Vi bodde på Hilton Doubletree i Lisboa, absolutt ett allright og fint hotell. De var veldig serviceminded både før og under oppholdet https://doubletree3.hilton.com/en/h...-hotel-lisbon-fontana-park-LISFPDI/index.html