https://e24.no/boers-og-finans/sas/...m-pilotene-og-sas-i-hele-skandinavia/24594517 Usj, booket SAS til EWR/SFO på jobbreise for å kunne bruke eb på oppgradering. Nå er det fare for mer stress enn pleasure...
Jeg har retur NRT-SIN-CPH-OSL dagen etter. Heldigvis vil ikke streiken påvirke The Private Room og SQ F Så får man bare håpe at man ikke blir sittende fast i København.
Hmm.... Flyr OSL-FRA-ICN-SIN 27 OSL-FRA med SK, endrar om mulig til LH F istadenfor OZ F. Bør eg bekymre meg eller ikkje? Har vertfall satt opp varsel på LH flightane til FRA 27 og på kvelden 26.
Kommer hjem fra Tokyo den 25. april, og skal videre innenriks OSL-EVE 26. april. Har booket flex-billett hos Norwegian for å være på den sikre siden.
Vurderer å by på upgrade fra Go på fly som går 27 fra OSL. Hvis det går gjennom, hvordan blir det med ombooking da? Beholder jeg klassen jeg fikk på upgrade?
Byttet utreise fra OSL til HAM fra 27/4 til 25/4 i går, det passer jo veldig bra nå. Hjemreise på denne er ikke før 6/5 så jeg får da håpe at ting har løst seg til da, hvis ikke er det mange muligheter fra HAM til OSL. Går seg nok til.
https://www.dn.no/luftfart/sas-tatt...-streikevarsel-veldig-overraskende/2-1-578812 Ikke bare lønn, men arbeidsforhold og protest mot SAIL som står på listen. SAS-ledelsen var helt "uforberedt" på dette. Synes dette minner veldig om DY-konflikten for noen år siden, men men. Håper det ordner seg og at begge parter blir fornøyd med løsningen.
At flyet ikke går og reiseforsikringen ikke dekker noe Jeg har selv en booking 27. april, men er mer bekymret for at Bergen City Marathon sperrer inne hele fjellsiden i Bergen enn at SK ikke går over fjellet fra BGO til OSL..
Skummelt når man skal ta SAS fra ORD - ARN - OSL - MOL den 3.5. Håper de blir enige FØR dette (ren egoisme^^)
Flyr ORD-CPH 27. April så blir spennende å se om det blir gjemmekontor i chicago eller blir rerouta. Gjør meg ingenting å ta noen ekstra dager i Chicago
Flyr 11.mai: OSL-ARN-TXL-CPH-ARN-OSL 12.mai, best SAS ordner opp før dette, de kan eventuelt booke meg inn på LH Biz da reiser Plus
Da er jo evt oppfølgingsspørsmålet: hvor raske/tidlig/flinke er SAS til å booke om ved evt streik hvis man har avreise 27.? Er EBG