Det rykka litt i bookingfoten her i påska, men eg klarte å vente med nokre bookinger i påvente av friends and family våren 2019. Eg trur eg har klart å regne meg fram til at den bør komme rundt den 7 mai(om det ikkje kjem 1 millioner billige reiser no), og derfor er det vel på tide å begynne å diskutere sine eigne forhåpninger om kva dette skal innebære og kva tilbod som bør komme. Av eigne forhåpninger så er det MXP, FCO, LHR såklart, FRA/(NUE blir nok tog eller bil siste ruta) og ein eller to turer i Plus kabinen over dammen. VIP Plus longhault bør vel ligge på rett i underkant av 6000(Ein kan leve i håpet! Då til USA) Begrensninger i fjor, då den starta 8 mai (De klarer å lese svensk?) Gäller för utresa: Norden & Europa: mellan 2018-JUN-04 och 2018-DEC-16 Asien & USA: mellan 2018-AUG-20 och 2019-MAR-30 Gäller för hemresa: senast 2019-APR-02 Blackout: mellan 2018-DEC-20 och 2019-JAN-08
Går også og venter på denne mailen for å se om det kan gi noen gode priser på vinterferie 2020..... men jeg tviler på at Plus Longhaul kommer under 6000 nå. Det virker på meg som om prisene nå ligger en 2-3000 kroner høyere for Plus enn tidligere - så mellom 7-8000 er kanskje et brukbart tilbud.
Eg plukka opp billetter til LAX til 5500 kr sist, og det var eit tilbud før påske som var på 6700 til LAX, uten friends og family. Kan leve i håpet. (
Vi fikk 2 i plus OSL-MIA for rett over 12000 kr, var godt fornøyd med det tilbudet. Stort sett har vi bare europaturer på kalenderen, men hadde planlagt å bruke en CT på asia-tur i høst. Hvis det dukker opp et fenomenalt tilbud i biz så kan det være vi heller bruker CT på noe annet.