God onsdag fra arbeidslivet. 27 dager til fruen og jeg drar til Seychellene. Ruten er OSL-AMS-NBO-SEZ. KLM/KQ biz Vi må dessverre overnatte en natt i Kenya på hjemtur. Fly fra SEZ lander kl 16, neste fly går 0840 neste dag. Orker ikke noen safari ellerno- ferja fra La Digue går 0730, så vi vil bare på hotell og slappe av. Både Seychellene og Kenya har avskaffet tradisjonelle visum til fordel for elektroniske reisetillatelser (eTA / Travel Authorization) som må søkes om på nett på forhånd. Til Seychellene gikk alt på skinner. 24 Euro for 2 pax. Til Kenya var det bare trøbbel og feilmeldinger med kortbetaling- Prøvde hele kortstokken med Visa og Master, men fikk aldri orden på det. Fant noen selskaper som var behjelpelig med å skaffe ETA for den usle sum av 1000kr pr passasjer, i tillegg til de 46 euro Kenya skulle ha. Enden på visa- og her kommer pro-tipet, bruk Revolut. Da gikk hele prosessen på 5 minutter. Faen ass- kunne de ikke bare sagt det i søkeprosessen da Ha en dag på skinner
Du vet at det er natt der du er? Her I Little Current er det kveldsmat på Manitoulin Hotell og klokken nærmer seg 19 ..
Ikke alle som jobber 8-16 her i verden (-: Ellers hei fra Peru, nærmere bestemt Sacred Valley. Blir noen oksygenfattige dager fremover. Dagene går ellers i ett, så reisebrevet mitt har dessverre fått lide som en konsekvens. Jaja. Verre ting har skjedd her i livet. I dag har jeg tatt piruetter med et fly (ja, OK, da, var ikke noe mer spennende enn et holding-pattern… men det ble nesten tre hele runder, da!). Skal snart spise noe mat. Det blir bra, for jeg er SYKT sulten. Ha en morsom dag!
God morgen fra Oslobyen. Mange som er sent i seng eller syvsover på forum, tydeligvis. Foreløpige planer for neste år sier at det skal bli litt jungel, noen konserter og noen lang langhelger som bør fylles opp med noe annet en hverdag. Her på jobben er det mest pusling og sånt. Kanskje like greit siden det fremdeles er ganske tidlig...