Fresh off the press her i Australia! Spendende tider selv om det ikke skjer før i mars 2018 og ruten vil gå mellom London og Perth. Glede meg allerede http://mobile.abc.net.au/news/2016-12-11/perth-to-get-direct-london-flights/8110266
Ai ai, imponerande! Er det berre meg som synest UK - Australia non-stop har ein særleg aura rundt seg?
Reisebrev fra 17 timer i Y hadde vært interessant! Må si opplevelsen (å fly i 17 timer, ikke nødvendigvis Y) frister meg ganske så mye
I business hadde jeg ikke nølt med å booke denne for turen sin del. Faktisk frister den ganske mye, men jeg regner med at prisen blir relativt høy. I økonomi hadde jeg selvsagt aldri vurdert det.
Vi får crowdsource det her, samle inn litt penger og sende en stakkar til å sitte bakerst i bussen og livestreame i 17 timer.
Hvis en skal til SYD eller MEL, er det ikke bedre å fly LHR-DXB-SYD/MEL, istedenfor LRH-PER-SYD/MEL? Slipper transfer mellom internatioal/domestic i Perth, samt får delt turene litt bedre opp..
Jeg melder meg frivillig til det faenskapet, lover tidenes pakkedeal til forumet. Dere skal få en reisebeskrivelse som dekker en 17 timers reise med en nordlending som ikke kan annet enn å prate dritt og spre pur sarkasme. Kredittkortet er klarert for ølkjøp.
Ser ut som de har tenkt på det. "Qantas wanted the non-stop service to operate out of a domestic terminal, rather than the new international terminal, to make it easier for passengers with connecting flights." Men jeg tror nok jeg allikevel hadde foretrukket å mellomlande i DXB for jevnere fordeling.
Mornings fra Aussieland Ganske hot stuff på nyhetene. Intervjue med sjefen sjøl og han sier at ruten vil gi billigere billetter. Jaja...vi får se når den tid kommer, men de sier at billettene kommer ut for salg i april 2017.
Kan skaffe deg støttestrømper og noen sprøyter med Fragmin, så får vi håpe at du ikke okkluderer lungene helt med blodpropper
For de av oss som vil gjøre dette! Neste måned kommer billettene ut https://www.ausbt.com.au/qantas-perth-london-non-stop-flights-to-go-on-sale-next-month