QR deal business class EDI-PEN ca 8600 nok

Tråd i 'Reisedeals' startet av Schlandy, 22. aug 2018.

  1. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    NoLimit, phileas, geddi and 2 others like this.
  2. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    skal selvfølgelig flyttes til reisedeal tråden - mods ?
     
  3. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    jeg bestilte.. når jeg hadde betalt fikk jeg ebskjed at flyet var utsolgt. så var alle prisene vekk.
     
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    samme her. hadde klokket inn juleferien via LHR og Qsuites, men feilede ved betaling og etter det var den død :mad::(
     
    Reisegal and Shyneno like this.
  5. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er en velkjent metode å blokkere noen fra å få booket slike ErrorFares. IT-avdelingen booker da kabinen "full" og blokkerer folk fra å utnytte tabben inntil feilen er utbedret.

    Hvis du er så rask at du har fått booket før de har gjort dette bør du ringe inn til kundeservice og flytte flygingen til dato som ikke er berørt av feilen før kundeservice avdelingen blir varslet. Grunnen til dette er at IT-avdelingen vil gå igjennom feilen så fort den blir fanget opp, og merke de røde dagene berørt av feilen. Finner IT-avdelingen din booking der så går de igjennom transaksjonen relatert til denne bookingen. Da er sjansen stor for at de kanselerer biletten. Hvis din billett derimot står på en dato som ikke er markert rødt i IT-avdelingens register, så kommer de ikke til å gå igjennom transaksjonen relatert til din booking, og da vil de heller ikke merke feilen som har skjedd :cool:
     
    Last edited: 23. aug 2018
  6. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Nå har BA sagt at dette ikke var en error-fare men åpningstilbud. men du hadde hatt rett hvis det var en error!
     
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Her har du vel gløymd regel nummer ein ved error fares:
    "Don't call the airline".

    Elles gjev det vel inga meining det du skriv. Med mindre billetten er full flex må du sjølvsagt betale mellomlegget mellom gammal og ny pris dersom du endrar til ein dato utanfor "kampanjeperioden". Det er heller ingen problem for flyselskapet å søke opp kven som har bestilt billettar til ein viss destinasjon i eit visst tidsrom.

    Ein har vel stort sett berre eit alternativ, det er å sitje stille å båten og vente på dommen frå flyselskapet. You win some, you lose some..
     
    Sindre, Xflipper, mathiasfe and 2 others like this.

Del denne siden