QR Privelige club

Tråd i 'Bonushjelp' startet av peterfox, 09. des 2014.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei
    Er det noen her med erfaring i dette programmet?
    Har booket 2-for-1 i C-Class OSL-DOH-MCT t/r - blir det noen poeng eller er det bedre å dytte dette inn på BAEC eller FINNAIR?
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Dytt inn i BAEC er mitt råd. Jeg har brukt Qatar sitt PC-program og kundeservicen er elendig etter mitt skjønn. Treg og ofte feil.
     
  3. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Hei

    Du kan regne ut tiers og miles her https://qmiles.qatarairways.com/ffponline/ffp-online/MileageCalculator.jsf

    Jeg har registrert fire interkontinentale reiser siste år i dette programmet (to i biz), men det ser ikke ut til gi noe særlig uttelling - fortsatt har jeg kun sølvkort (svarer til Sapphire i One World, og det gir meg ikke loungetilgang annet enn når jeg flyr QR. Vurderer veldig sterkt å skifte til BAs program, særlig etter Fnates instruktive forklaringer til fordelene med BAs bonusprogram.

    I rettferdighetens navn klarte jeg jo å miste hjemreisen i BIZ fra Bali, så der ble det bare økonomipoeng. Kundeservice bruker gjerne fire uker eller mer på å svare på e-post, så det er jo ikke så mye å skryte av. Men jeg har fått god behandling hittil, og venter nå spent på om de godtar etterregistrering av poeng for Jakartaturen med Air Berlin - i yr glede over utsiktene til den turen klarte jeg å glemme å regsitrere meg for poeng - og dertil rotet jeg bort boardingkortene etter turen. Forresten synes jeg det er litt rart at det kreves boardingkort som dokumentasjon for at reisen er foretatt - flyselskapene har vel registrert i sine systemer at man faktisk har reist? Men det er kanskje for å gjøre det litt mer vrient for kundene - eller kanskje bare for å spare de på kundeservice for litt arbeid (det tar jo tross alt noen sekunder å taste inn referansenummeret for reisen). Det virker på meg som QR i stor grad satser på selvbetjeningsløsninger for sitt fordelsprogram, noe en responstid på fire-fem uker ved e-posthenvendelser kan være et tegn på.
     

Del denne siden