Her kan vi utveksle erfaringer og synspunkter om Quintessentially. Er det noen her som er medlemmer gjennom EuroBonus Diamond eller prøvemedlemmer gjennom British Airways First Class? Jeg har hatt to prøvemedlemskap gjennom sistnevnte, men har dessverre ikke testet dem.
Jeg tok medlemsskap her gjennom Diamond goodie-bag'en, men har siden ikke hørt et pip. Så ikke vet jeg om det er tegnet noe medlemsskap på meg, og langt mindre hva jeg kan forvente eller bruke dem til. Noen andre i samme situasjon? Hva kan man forvente å få? Newsletters? Pålogging til nettsiden deres? Telefonnr til å ringe? Ja jeg bare spør....
Hej, Som SAS Diamond medlem har man möjlighet att välja en Goodiebag innehållande Concierge Service som opereras av Quintessentially och deras 65+ kontor runt i världen. Medlemskapet blir personligt och kan användas på följande öppningstider: Mon - Fri 08:00 am - 10:00 pm Saturday 09:00 am - 07:00 pm Sunday 01:00 pm - 07:00 pm (English speaking service) Kontakt via email eller telefon: Diamond (at) Quintessentially(.) Com Diamond Denmark +45 3272 9289 Diamond Norway +47 216 25 710 Diamond Sweden +46 8505 13737 Diamond International + 44 207 022 6616 När man via SAS Diamond hemsida valt Concierge Service skapas automatiskt en profil och servicen är klar att användas. Vänliga Hälsningar Robin
Jeg har testet gjennom British Airways First Class. Medlemskapet var søppel, måtte mase og mase og endte opp med at de ikke klarte å skaffe meg konsertbillettene i Tokyo jeg var ute etter. De tok seg heller ikke bryet med å gi meg beskjed om det endelige utfallet.
Medlemskapet är gyldig 1 år. Så snart man signat upp på Diamonds hemsida så är man aktiverad medlem och kan ta kontakt för concierge hjälp.