Ble møtt med denne fra appen i dag rett før setebeltene skulle på: Noen som har vært borti den før? Fin mulighet til å gi direkte tilbakemelding til cc. K
Jeg fikk nesten den samme etter en flygning hvor det ikke ble delt ut noe annet enn våtservietter. Husker ikke helt hva jeg svarte, men litt komisk å se at de i senere tid har våknet litt opp og heller spør om overall experience istedenfor noe som ikke eksisterer
Har fått den flere ganger den siste måneden, finner det meningsløst å rate hvor flinke de er med sikkerhetsdemo og annonsering om at det p t ikke er service ombord…
Får den hele tiden selv også. Svarer alltid "There was no service on board". I min bok teller ikke en våtserviett utdelt i døren på vei inn. Det lokale biblioteket, Narvesen eller Rema har alle mer fremoverlent service.
Jeg fikk både chips, sjokolade og øl. Ingen Ringi og ingen Mikkeller, men de var hyggelige med kidza så da fikk de fire stjerner. K
Joda, og for balansens skyld bør jeg jo nevne at jeg også fikk service på siste flight. Bare ikke de 30 før det (mens de hadde kuttet ut absolutt all service). Fikk et stort "nei, nei" på spørsmålet om jeg kunne få eller kjøpe (som diamant) en vin utover den ene som var gratis på en 2,5 timers domestic flight i plus dog. Så premien ble ikke 5 stjerner den gangen heller
Har fått samme skjema under flere flyturer med SAS de siste månedene. Har gitt få stjerner, da det ikke har vært noe service på turene. Flyvertene har på alle turene trukket foran gardinen og forsvunnet helt. Opplevd at de på noen få av turene har gått en runde gjennom kabinen for å se til kundene, men det er sjeldent...dessverre.