Rate service ombord

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av democomputer, 30. juli 2021.

  1. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,289
    Likes mottatt:
    5,612
    Bonuspoeng:
    183
    Ble møtt med denne fra appen i dag rett før setebeltene skulle på:
    Screenshot_20210730-151524.jpg

    Noen som har vært borti den før?

    Fin mulighet til å gi direkte tilbakemelding til cc.

    K
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,342
    Likes mottatt:
    37,143
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som tror at dataene som genereres brukes i noe mer enn en intern PowerPoint?
     
    EndreD, ArthurDent, EgilSk and 2 others like this.
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,328
    Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel der de skal brukes, som en input og ta beslutninger basert på dataene.
     
    ArthurDent liker dette
  4. Flyrlavt

    Flyrlavt Veteran

    Innlegg:
    1,567
    Likes mottatt:
    4,139
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk nesten den samme etter en flygning hvor det ikke ble delt ut noe annet enn våtservietter.
    Husker ikke helt hva jeg svarte, men litt komisk å se at de i senere tid har våknet litt opp og heller spør om overall experience istedenfor noe som ikke eksisterer
    03E7D32B-4E67-4CB6-B60E-C11D6B9090CD.png
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,303
    Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Har fått den flere ganger den siste måneden, finner det meningsløst å rate hvor flinke de er med sikkerhetsdemo og annonsering om at det p t ikke er service ombord…
     
    Last edited: 01. aug 2021
  6. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,558
    Likes mottatt:
    9,134
    Bonuspoeng:
    183
    Får den hele tiden selv også.

    Svarer alltid "There was no service on board". I min bok teller ikke en våtserviett utdelt i døren på vei inn.

    Det lokale biblioteket, Narvesen eller Rema har alle mer fremoverlent service.
     
    EndreD and ArthurDent like this.
  7. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,289
    Likes mottatt:
    5,612
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk både chips, sjokolade og øl. Ingen Ringi og ingen Mikkeller, men de var hyggelige med kidza så da fikk de fire stjerner.

    K
     
    ArthurDent liker dette
  8. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,558
    Likes mottatt:
    9,134
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, og for balansens skyld bør jeg jo nevne at jeg også fikk service på siste flight. Bare ikke de 30 før det (mens de hadde kuttet ut absolutt all service).

    Fikk et stort "nei, nei" på spørsmålet om jeg kunne få eller kjøpe (som diamant) en vin utover den ene som var gratis på en 2,5 timers domestic flight i plus dog. Så premien ble ikke 5 stjerner den gangen heller ;)
     
    democomputer and ArthurDent like this.
  9. Staralliance

    Staralliance Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    490
    Bonuspoeng:
    63
    Har fått samme skjema under flere flyturer med SAS de siste månedene. Har gitt få stjerner, da det ikke har vært noe service på turene. Flyvertene har på alle turene trukket foran gardinen og forsvunnet helt. Opplevd at de på noen få av turene har gått en runde gjennom kabinen for å se til kundene, men det er sjeldent...dessverre.
     
    tobeornot999 liker dette
  10. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    525
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    God service på BCN-OSL nylig og fikk denne ved landing. God rating fra meg til hyggelig crew :)
     

Del denne siden