Lurer på en lengre tur neste år og ønsker å ta ut en CT + en vanlig billett til hele familien i F (+ infant). Hvilke destinasjoner som er realistisk i F? Lufthansa er vel rimelig no go med 3 stk F?
Jeg vil påstå at Lufthansa er en "can go" med 3 i F, men at det heller er avhengig av hvilken rute. For eksempel var det min. fire åpne plasser på FRA-ICN da jeg bestilte i tidlig juli. Ellers er det jo vanligvis godt med plasser på FRA-ICN med Asiana og FRA/CDG-BKK med Thai.
Dette ligger et stykke frem i tid, men to stk i F (EB + CT) med TG fra FRA/CDG til SYD sommerstid er ikke en umulighet? Flyr de til andre destinasjoner i Australia?
Får man bestilt 3 pax på CT telefonen og dermed alle i samme PNR, eller må det bestilles i 2 omganger ?
Du får bestilt for alle på CT telefonen, men i og med at CT kun dekker 2 pax så blir det 2 PNR for 3 pax.
Vil det ha noen konsekvens hvis man reiser to foreldre (EBG+EBS) + ett barn på 2 år i C og noe går galt? Bør man f.eks. plassere EBS på separat PNR?
Takk for opplysningene, spesielt den om F kun til SYD som var det neste spøsmålet mitt. Hva mener dere med å booke tre stk på CT tlf? To på EB og en på CT? Vi reiste tre stk på TG C nå i sommer. EB + CT, og den siste måtte jeg kjøpe fullpris for. Det kunne jeg ikke gjøre via CT tlf, men måtte på TG sine sider. Det blir samme saken med den planlagte F turen. Ryker vel på ca 50000 for den personen som reiser på fullpris.