Kunne ikke vært mer enig, det var bare måten det ble gjort på (for meg). Konstruktiv kritikk er alltid velkomment
Oppdatering: Fikk voucher i dag. Altså 15 dager måtte jeg vente. Kan da også bekrefte at man på denne måten fortsatt kan utvide gyldigheten til en voucher. Fikk opprinnelig en voucher i fjor som gikk ut nå i juli (Hadde helt glemt denne voucheren før nå plutselig påminnelse appen sa ifra ). Bestillte den 11.7 en reise til utlandet (Tyskland) som jeg kansellerte etter 24 timers fristen (den 13.7) og fikk dermed en helt ny voucher med et nytt år gyldighet.
Fikk også min voucher i dag 28 juli. Ble avbestilt 03 juli. Fikk 1 år fra 31 juli, Så 1 år og 3 dager extra. Winning.
Avbestilte 29 juni og 3 juli. Fikk vouchere med 1 års gyldighet omlag 9 dager etter i begge tilfeller. Dette var kun avgifter som var betalt. Avgifter betalt på andre billetter med MC tok nesten like lang tid, men med posting date 2 dager etter kansellering.
Hei! Hvordan endte dette? Jeg opplevde akkurat det samme etter en endring til lavere pris. Fikk PNR refund mail for to personer, men fikk bare refundert for en person. SAS sier begge beløpene er betalt ut. Amex sier de bare har fått betalt ut et av beløpene til kortet... Amex sier de kan kjøre en kortreklamasjons-sak for meg, men dette er billetter til en reise frem i tid så jeg vet ikke om jeg tør i tilfelle det skjer noe med billettene...
Avbestilte utenlands (sør-europa) billetter 20. juli. Fikk refund notice PDF på mail 21. juli. Pengene registrert tilbake på kortet 28. juli. Kjapt og bra av SAS! Det er riktignok slik det *skal* være, men de har både lite hektiske tider nå, lite penger, og begrensede muligheter til re-routing pga få fly i luften. Derfor var jeg happy med at de holdt løftet om å refundere på 5-7 dager (som det stod i refund-mailen).