Refusjon fra SAS tar lang tid

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av indahla, 07. juli 2020.

  1. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Kunne ikke vært mer enig, det var bare måten det ble gjort på (for meg). Konstruktiv kritikk er alltid velkomment:)
     
    milehigh liker dette
  2. kaiarne

    kaiarne Aktivt Medlem

    Innlegg:
    328
    Likes mottatt:
    509
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdatering: Fikk voucher i dag. Altså 15 dager måtte jeg vente.
    Kan da også bekrefte at man på denne måten fortsatt kan utvide gyldigheten til en voucher. Fikk opprinnelig en voucher i fjor som gikk ut nå i juli (Hadde helt glemt denne voucheren før nå plutselig påminnelse appen sa ifra :)). Bestillte den 11.7 en reise til utlandet (Tyskland) som jeg kansellerte etter 24 timers fristen (den 13.7) og fikk dermed en helt ny voucher med et nytt år gyldighet.
     
    milehigh, Xflipper and holmen like this.
  3. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk også min voucher i dag 28 juli.
    Ble avbestilt 03 juli.
    Fikk 1 år fra 31 juli,
    Så 1 år og 3 dager extra.
    Winning.
     
    tobeornot999 and kaiarne like this.
  4. Fleksnes

    Fleksnes Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    709
    Bonuspoeng:
    93
    Fått idag jeg også.
     
    FlyMCO and kaiarne like this.
  5. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Avbestilte 29 juni og 3 juli. Fikk vouchere med 1 års gyldighet omlag 9 dager etter i begge tilfeller. Dette var kun avgifter som var betalt. Avgifter betalt på andre billetter med MC tok nesten like lang tid, men med posting date 2 dager etter kansellering.
     
    FlyMCO liker dette
  6. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    839
    Bonuspoeng:
    93
    Hei! Hvordan endte dette? Jeg opplevde akkurat det samme etter en endring til lavere pris. Fikk PNR refund mail for to personer, men fikk bare refundert for en person. SAS sier begge beløpene er betalt ut. Amex sier de bare har fått betalt ut et av beløpene til kortet... Amex sier de kan kjøre en kortreklamasjons-sak for meg, men dette er billetter til en reise frem i tid så jeg vet ikke om jeg tør i tilfelle det skjer noe med billettene...
     
  7. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Avbestilte utenlands (sør-europa) billetter 20. juli.
    Fikk refund notice PDF på mail 21. juli.

    Pengene registrert tilbake på kortet 28. juli. Kjapt og bra av SAS!

    Det er riktignok slik det *skal* være, men de har både lite hektiske tider nå, lite penger, og begrensede muligheter til re-routing pga få fly i luften. Derfor var jeg happy med at de holdt løftet om å refundere på 5-7 dager (som det stod i refund-mailen).
     
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Husker ikke når, men begges kom.
     

Del denne siden