Som @Insomnia4u allerede har påpekt er det ingen problem å få lenger stopp teknisk sett. Problemet er agenten som stopper. Jeg husker engang jeg fikk 24:00 timers stopp og var superfornøyd, da trodde jeg at jeg hadde funnet nøkkelen. Men jeg klarte jammen meg en gang å få booket 50 timer også. Tror den aktuelle agenten ikke var klar over reglene og siden systemet ikke sa stopp så var det greit. Er jo i prinsippet tilsvarende oppsett som når man booket USA i F via Asia. Det er jo strengt i mot reglene mot mellomlanding i dyrere sone, men systemet regner bare pris A-->B og agenten skal sørge for at routing-regelene opprettholdes.
Stresser og stresser.. For meg betyr det at hvis endringen går igjennom får jeg 24 timer i Taipei. Uten får jeg dagens 1:35. Har aldri vært der så hadde jo vært hyggelig.
Hvordan endte dette? Jeg har også akkurat samme problemstilling. Har funnet en rute med Swiss som ankommer 09.35 i BKK. Flyet videre med Thai til DPS går 09.35 et døgn etterpå... Skal dette være mulig å få til?
Endte ikke godt. Forsøkte en agent til men når også han sa nei lot jeg hele greia være. Og har derfor nå kun 1:35 på TPE
Jeg ville ikke ha gitt opp uten å ha prøvd et par agenter til. Men det kan hende det er litt sent å gjøre noe mer med nå.
Det er det jeg sier! Blir så skuffet igjen og igjen av SAS for at de ikke kan ha samme regler som gjelder for alle!!
Hade de kört på att alla i kundtjänst (SAS guld/diamant Mail/telefon och Tallinn osv) bara fick agera utifrån ett hårt reglement så hade ”vi alla” förlorat mer än ett hårt nej på en stopover i ny og ne...
Det jeg mener er at de kan følge sine egne regler og ikke «komme opp med egne». I mitt tilfelle sier reglene at det ikke tillatt med MER ENN 24 timer stop over. Nøyaktig 24 timer er IKKE mer enn 24 timer. Det er da jeg blir skuffet når noen får det til og ikke jeg ..
Jeg har sagt det før, Vibeke fikset 43 timer i Bangkok da vi reiste til Bali i vinter. Merk at det var på vei til Bali og ikke da vi evakuerte ..