takk, jeg tok den siste
nå er det en annen utfordring. vi har CUN-IST med TK 787-9, og før booking viset awardfares mer enn halvparten av setene ledige. Vi skulle gjerne ha 2+2 midtsete etter hverandre. I billetten fikk vi 3A E og 5A E.
Som det sees på bildet, viser AwardFares fortsatt flere ledige i midten, men hvis jeg prøver å bestille hos TK med penger så viser det bare noen få vindusseter ledige.. og jeg regner med at det er det som stemmer. (Jeg får ikke registrere reisen i appen, og har sendt mail i går til TK i Oslo for å be om å endre setene)
Vi er to voksne, en 6 åring, en 2åring og en 1 åring på fanget (ganske aktiv og går). Det sier seg selv at dette kan ikke gå bra. Det går fint med 6åring ved vinduet, men helt umulig å ikke være sammen med 2åring, det blir hylskriking og da ville kanskje noen plutselig bli villig til å bytte sete ;D Men jeg vil gjerne at dette skal gå så rolig som mulig, også for å ikke gjøre de andres opplevelsen dårligere.
Har dere noen erfaring med at de tilrettelegger for familie i slike situasjoner, enten før eller ombord?
Last edited: 05. jan 2024